Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: رشد علم در ایران چشم دنیا را بخود خیره کرده است.

 وی افزود: استادان و معلمان باید علاوه بر آموزش، راه‌های کشف استعداد، بالا بردن سطح علمی و افزایش شمار دانش آموزان و دانشجویان نخبه‌ی کشور را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم منصور فرهادی بعنوان رئیس خانه نخبگان استان معرفی شد.

دکتر منصور فرهادی دارای دکتری فیزیک هسته ای، و مقالات متعدد در کنفرانس‌های داخلی و خارجی است.
انتهای پیام/ز


برگزاری پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2024) با حمایت و مشارکت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از سه شنبه 18 الی جمعه 21 اردیبهشت 1403 در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود.

همراه اول در بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور که سرمایه گذاران، تصمیم گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه در آن حضور دارند، با محوریت راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال حاضر می شود.

*نحوه حضور همراه اول در اینوتکس 2024

بر این اساس بازدیدکنندگان از غرفه همراه اول می توانند از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات «صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی همراه فاند»، «حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول»، «شتابدهنده ها و مراکز نوآوری هاب بهشتی، هاب اصفهان و هاب شیراز» و «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» آشنا شوند.

گفتنی است مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که علاوه بر سرمایه گذاری های چشم گیر در حوزه های دانش بنیان و تولید داخلی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نظیر راهکارهای XR نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حاضر است.

هر کدام از بخش های حاضر در غرفه همراه اول، اقدامات خود در حوزه سرمایه گذاری های داخلی و حمایت از صاحبان ایده و دانش بنیان ها را تشریح خواهند کرد.

 

به عنوان مثال  حرکت اول و «هاب»ها با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب و کارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور هستند.

 

بنابراین حضور حرکت اول، هاب های بهشتی، شیراز و اصفهان در اینوتکس می تواند برای سرمایه گذاران و فعالان عرصه نوآوری و کارآفرینی نویدبخش باشد. شایان ذکر است صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی همراه اول (همراه فاند) نیز به تازگی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه مربوط به کسب و کار اصلی همراه اول ایجاد شده و در این نمایشگاه حضور دارد.

 

با توجه به اینکه رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی، ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند، شرکت کنندگان در این رویدادها علاوه بر افزایش مهارت های تخصصی، از فرصت هایی مانند شبکه سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان و متخصصان نیز بهره مند می شوند. 

 

*برنامه حضور مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در بخش‌های جانبی اینوتکس 2024

در همین راستا همراه اول با محوریت مرکز تحقیق و توسعه خود در بخش رویدادها و بخش های جانبی این نمایشگاه نیز حضور فعال خواهد داشت.

 

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه روز 18 اردیبهشت از ساعت 16:15 در بخش «استیج اینوتکس» سخنرانی با موضوع «فعالیت های نوآورانه در همراه اول»، روز 18 اردیبهشت از ساعت 10 در بخش «ایستگاه آینده» پنل «شرکت های بزرگ و آینده اکوسیستم»، روز 19 اردیبهشت از ساعت 15:30 در بخش «ارائه نیازهای فناورانه (ریورس‌پیچ)» در سالن سراج پارک فناوری پردیس و مجددا روز 19 اردیبهشت از ساعت 16:30 در بخش «ایستگاه آینده» سخنرانی با موضوع «روندهای نوظهور در پذیرش هوش مصنوعی توسط کسب و کارهای ایرانی» و در بخش «جشنواره پیشگامان اینوتکس» با موضوع رونمایی از «مودم بومی 5G» حضور خواهد داشت.

همراه اول طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که با اهدافی نظیر «سرمایه گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه سازی» برگزار می شود، در غرفه ۳۰۴ سالن ۳ و از ساعت 10 صبح تا 18 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به عرصه فناوری های دیجیتال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان