Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مراسم اختتامیه المپیاد استعدادیابی گلف پسران ۱۰ تا ۱۵ سال امروز راس ساعت ۱۷ در محل سالن همایش آکادمی ملی المپیک با حضور " دکتر حمید عزیزی" رئیس فدراسیون گلف، " مهرداد جمشیدی" دبیر فدراسیون، " عباس ولی خانی" مشاور رئیس فدراسیون، " علی رحمانیون" کارشناس دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، " مصطفی شهرکی" کارشناس خبره کادر فنی برگزاری المپیاد و روسای گلف هیات های استان های مرکزی، اردبیل، مازندران و تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با اجرای محسن حاجیلو پس از پخش آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی و کلیپ المپیاد استعدادیابی باحضور ۵۱ شرکت کننده از استان های البرز، مازندران، گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اصفهان، اردبیل، گلستان، مرکزی، خراسان جنوبی، کرمان و تهران برگزار شد.

ابتدا مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف، ضمن توضیحاتی در مورد رشته ورزشی گلف و تاثیر مثبت آن بر روی تحصیل و زندگی فردی افراد، برگزارى المپیاد استعدادهاى گلف پسران کشور را نوید بخش تغییرات زیرساختی در سنین پایه دانست و به شرکت کنندگان قول ادامه آموزش ها و نیز حضور در کمپ های آموزشی گلف پسران را داد.

سپس امراله کلانتری رئیس هیات گلف استان تهران و میزبان برگزاری این المپیاد به توضیحاتی در مورد روند برگزاری المپیاد استعدادیابی گلف پرداخت.

وی افزود: کشف استعداد یک پروسه بسیار پیچیده است اما با برگزارى چنین مسابقانى قطعا این روند پیچیده را آسان مى کند و همواره ورزشکاران با استعداد دیده خواهند شد.

در ادامه دکتر حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در جریان مراسم اختتامیه جشنواره المپیاد استعدادیابی، خطاب به مستعدین گلف ۱۰ تا ۱۵ ساله کشور گفت: استعدادهای امروز، سازندگان وطن و آینده سازان گلف کشور، حضور در جمع شما که با انگیزه و عشق به دنبال علاقه خود در گلف هستید باعث مسرت است. از وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که با انجام این طرح و پروژه بزرگ ورزشی در این رده سنی پایه آینده پر بار ورزش قهرمانی کشور رقم خواهد خورد. قطعا از این رویداد بزرگ استقبال و برای مستعدین برنامه ویژه ای در نظر داریم.

دکتر عزیزی مستعدین گلف کشور را به مثبت اندیشی و استمرار کوشش در درس و ورزش دعوت کرد و وعده برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سال آینده را داد.

در ادامه مصطفی شهرکی مسئول فنی این المپیاد به اعلام نتایج و توضیحات فنی نحوه برگزاری المپیاد استعدادیابی گلف پسران پرداخت. در پایان از تمامی شرکت کنندگان با اهدائ لوح تقدیر و جایزه نقدی به نفرات برتر و نیز تقدیم کتاب چگونه گلف بازی کنیم نوشته مصطفی شهرکی تقدیر و تشکر کردند.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

۱_ ارشک مهشیدفر از استان تهران

۲_ محمدیاسین دامغانی از استان کرمان

۳_ امیرمحمد مردانی از استان اصفهان

۴_ ارشیا ترابی نژاد از استان لرستان

۵_ سید حسین حسینی از استان گلستان

۶_ علی شاهیوند از استان لرستان

۷_ محمدصدرا کابلی از استان اردبیل

۸_ علی فیضی از استان آذربایجان شرقی

۹_سید امیر محمد حسینی از استان مرکزی

۱۰_ پرهام ابوالحسنی از استان خراسان جنوبی

۱۱_علیرضا شمیرانی از استان البرز

۱۲_ محمدسام احمدی از استان کرمانشاه

۱۳_ ایلیا مقیم نژاد از استان مازندران

۱۴_ دانیال آرزوگر از استان گلستان

۱۵_ آذربد شمسی از استان مازندران                             

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی استان گلستان المپیک رئیس فدراسیون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این آزمون پس از برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی و رقابت سالم بین دانشجویان کلیه‌ی رشته‌های آموزشی و تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به‌طور همزمان برگزار شد.

وی بیان کرد: آزمون غربالگری درون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴ در ۵ حیطه مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، هنر و سلامت، استدلال بالینی و آموزش پزشکی در ۱۰ کلان منطقه آمایش و بیش از ۱۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی متولی رشته‌های علوم پزشکی برگزار شد.

حسن پور تاکید کرد: این آزمون با همکاری معاونت محترم علوم پزشکی دانشگاه، دفاتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دفاتر EDC و EDO در واحد‌ها برگزار گردید. براساس آمار اعلامی از سوی واحد‌ها این دوره با افزایش حدود ۳۰ درصدی متقاضیان نسبت به دوره قبل مورد استقبال پرشور دانشجویان قرار گرفته است. نتایج این آزمون بر اساس سهمیه تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ۱۸ اردیبهشت اعلام خواهد شد.

دانشجویان برگزیدگان و راهیافتگان بعنوان نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله اول آزمون غربالگری متمرکز وازت بهداشت (مرحله اول آزمون انفرادی) براساس تقویم زمان بندی اعلام شده دبیرخانه المپیاد وزارت بهداشت از ۲۲ الی ۲۴ اردیبهشت می‌بایست به سایت مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت جهت ثبت نام مراجعه کنند.

وی همچنین افزود جهت حضور هرچه بهتر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله اول آزمون غربالگری برای راه‌یافتگان با برنامه‌ریزی صورت گرفته دوره‌های توان‌افزایی و آموزشی متناسب با حیطه‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله اول آزمون غربالگری متمرکز در تاریخ ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد. گفتنی است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان دانشگاه‌های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت‌های مناسب علمی و شناسایی استعداد‌های برتر حوزه پزشکی هر ساله المپیاد علمی دانشجویی کشور را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز