Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش کمیته هایهماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مدارس استان گفت: برای پیگیری و اجرای هماهنگ این طرح در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، قرارگاه شهید بهنام محمدی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح زیرنظر بسیج دانش آموزی در 34 مدرسه و مسجد استان برگزار می شود  افزود: در این طرح  در هر مدرسه سه سرگروه از بین معلمان ، دانشجویان و طلاب انتخاب می شوند تا برنامه های علمی را با مشورت خانواده ها در مساجد برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی  اجرای خوب این طرح را منوط به انتخاب صحیح معلمان و مربیان بیان کرد.

 واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: داشتن دانش آموز تراز اسلام،همت همگانی را می طلبد و طرح شهید بهنام محمدی در راستای رسیدن به این هدف طراحی شده است.

 وی رفع نواقص را برای رسیدن به نوجوان تراز اسلام مهم دانست و افزود: باید سعی شود در این کار اصل از فرع تشخیص داده شود و در انجام رسالت آموزش برای رضای خدا فعالیت شود.

نوری کارشناس طرح شهید بهنام محمدی در سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه تربیت نباید فقط در مدرسه و توسط معلم انجام شود افزود: با توجه به سه رکن مدرسه، خانواده و مسجد می توان به نوجوان تراز اسلامی رسید.

وی  مسجد را تنها نهاد در بین تمام ادیان دانست که انسانها فارغ از سن ، تحصیلات و جایگاه جامعه در کنار هم رشد می کنند .

نوری، نوجوان تراز اسلامی را عالم، عاقل و اهل فکر دانست و افزود: داشتن روحیه جهادی ، مسئولیت پذیری ، دین مداری ، بلند همتی ، کارآمدی و انقلابی بودن از دیگر ویژگی های این نوجوانان است.

در پایان 12 نفر از مدیران آموزش و پرورش مناطق ، فرماندهان حوزه های دانش آموزی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ ط آ

تجلیل از 12 نفر از مدیران آموزش و پرورش مناطق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس