Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای سند تحول بانك و تحقق سند ترجمان استاني، جلسه انديشه ورزي پیرامون ارائه راه کارهای مناسب جهت جذب حداکثری منابع، چگونگی ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان، شناسائی و نفوذ در بازار های جدید ، شناسائي و جذب مشتريان جديد، بررسی راه های ایجاد انگیزش در بین همکاران و حرکت در مسیر رشد کیفی و کمی خدمات الکترونیک بانک با حضور مديرکل، جانشین ، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف مدیریت و کارکنان برتر در امر بازاریابی شعب در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان گلستان برگزار گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران در ابتدای جلسه مدير كل شعب استان گلستان ضمن اشاره به حضور تیم نظارت راهبردی بانک در استان گفت: براساس اعلام و نتایج بدست آمده از بازدید تیم نظارت راهبردی، باید در برخی از سرفصل ها تلاش بیشتری صورت پذیرد تا نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت رشد و به تبع آن جايگاه استان در سطح كشور ارتقاء يابد که این مهم با همکاری و همدلی  همه ی همکاران در شعب و مدیریت دست یافتنی خواهد بود. 
مهدی تراب بیگی در بخشی دیگری از سخنان خود با تاکید بر مذاكره موثر با استفاده از دانش بازاريابي با مشتريان توسط همكاران در شعب جهت فروش محصولات بانك افزود: با عنایت به فرصت باقیمانده تا پایان سال شعب باید با برنامه ریزی صحیح، دقیق و کوتاه مدت جهت رسیدن به اهداف اعلامی از سوی اداره محترم مرکزی حرکت کنند که این امر تنها با ارائه راه کارها و ایده های جدید میسر می گردد.
این گزارش می افزاید در ادامه جلسه کارکنان شعب و کارشناسان ستاد استان نيز پیشنهادات زيادي در زمینه های مختلف بانک ارائه نمودند که مقرر گردید برخی از پیشنهادات مطروحه پس از بررسی های بیشتر در چارچوب اختيارات مدیریت استان اجراء و برخی نیز جهت اتخاذ تصمیم به اداره مرکزی منعکس گردد. 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده ای را یکی از مهمترین اولویت های کشور دانست و گفت: باید بدون هر گونه اما و اگر برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده ای تلاش کنیم و منابع مرتبط با آن نیز باید از هر محل ممکن تامین شود چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی توان از این موضوع مهم به سادگی عبور کرد.


معاون اول رییس جمهور افزود: استان هایی که دارای بیشترین نقاط پرتصادف هستند باید مجدانه و با بکارگیری تمامی ظرفیت های استان، نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز گام بردارند و گزارش اقدامات صورت گرفته را بصورت مستمر ارائه دهند.


دکتر مخبر همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون شهری،‌ بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.


وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از هماهنگی های بین دستگاهی در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ارائه کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود که در سال جاری شاهد جهش بهتری در کاهش تلفات جاده ای و میزان جانباختگان باشیم.
رییس پلیس راهور فراجا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت تردد و تصادفات رانندگی و سفرهای نوروزی ارائه کرد و از کاهش چشمگیر تعداد جانباختگان و حوادث رانندگی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش دولت،‌ پلیس و سایر بخش های مربوطه بوده و نشان از تمرکز جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح رفتار رانندگان دارد.

دیگر خبرها

  • گلستان کمترین تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به خود اختصاص داد
  • برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای 
  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است