Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در این خبر با مرد جوانی آشنا شوید که از 160 نیش یک مار سمی جان سالم به در برده است و بدن او هم اکنون یک پادزهر قوی در برابر سمی‌ترین مارها تولید می‌کند.

مارها موجودات ترسناک و وحشتناکی بوده و برای همه انسان‌ها و به ویژه کسانی که در نقاطی چون بیابان‌ها و دیگر مناطق زیست محیطی مشغول به کار هستند، بیشتر خطر آفرین به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها در رسانه‌های خبری داخلی و خارجی مختلف خبر فوت کودکان و سایر افراد را بر اثر بی احتیاطی و بازی با مارها شنیده‌ایم و تصاویر دلخراش و دردناکی را درباره این قبیل حوادث Accidents تلخ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دیده‌ایم.

در عجیب‌ترین مورد از افرادی که مورد هدف نیش مارهای سمی قرار گرفته است، مرد جوانی با وجود اینکه بیش از دهها بار توسط مارهای سمی دچار مسمومیت و گزیدگی شده است، جان سالم به در برده و حیرت و تعجب سایرین را به دنبال داشته است.

تیم فرید مردی است که یک مار سمی طی 16 سال 160بار او را نیش زده است و این نیش زدن‌ها و گزیدگی های پی در پی باعث شده است که بدن او پاسخ ایمنی ایجاد کند و نسبت به آن مقاومت نشان می‌دهد.

به گفته کارشناسان خارجی بدن این مرد به دنبال این گزیدگی‌های، پادزهری از خود تولید کرده و از وی محافظت می‌کند بسازد که با سم مارمبارزه کند. گفتنی است تیم فرید حتی از نیش سمی ترین مارها جان سالم به در برده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! این پسر جوان شب ها به سراغ مانکن های لباس زیر زنانه می رفت +عکس تشییع پیکر حاجی مراد نادری رییس کلانتری دزفول که با شلیک سارق مسلح به شهادت رسید +عکس تماس تلفنی چوپان فداکار جان مسافران قطار تهران سیرجان را نجات داد بلای وحشتناکی که رنگ مو بر سر و صورت این دختر جوان آورد!+تصاویر خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران بازیکن معروف فوتبال بعد از بازی قلیان می کشد ! قتل همسر به خاطر سیب زمینی!+عکس فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents فضای مجازی اخبار حوادث عکس تولید سمی نیش مار عکس دختر فیلم پلیس زندگی تجاوز مرد نجات جوان داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • «هفت» نیامده رفت!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند