Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@04:48:47 GMT

خرید آیفون به قیمت فروش کلیه

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۰۲۴۴

خرید آیفون به قیمت فروش کلیه

رکنا: آیفون 3400 دلاری سبب شد تا نوجوان چینی کلیه اش را از دست بدهد.

نوجوانان در جامعه امروزی برای پز دادن به هر قیمتی که شده تلاش می کنند تا لاکچری و لوکس زندگی کنند و معمولا با خرید گوشی های آیفون به روز و وسایلی از این قبیل می خواهند از دنیای لوکس و مدرن عقب نباشند.

جالب این است که بدانید یک نوجوان چینی کلیه اش را به قیمت 3400 دلار فروخت تا برای خودش یک آیفون و آیپد بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در چین مثل یک بمب صدا کرد و انتشار این مسئله در رسانه های نظرات عجیبی در پی داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این خانم معلم یک زن خیانتکار را کشت! + عکس بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان + جزییات جاسوسی در ایران در پوشش شرکت هلیکوپترسازی! این زندانی به زنان تجاوز می کرد! جن ها را با این 15 نکته عجیب بشناسید! دستگیری اشباح شب مشهد در مجلس ختم مقتول! + عکس بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها مرد خوش شانس با یک گلدان ثروتمند شد + عکس پلیس این دزد را همیشه سریع شناسایی می کند! / چرا؟! + عکس اعدام نشدن قاتل مرد کشتی گیر که طناب دار را دید+ جزییات تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم گزارش تلخ پیرزن روستایی پلدختر از سیل

منبع: رکنا

کلیدواژه: اپل نوجوان چینی فروش ساعت آیفون فروش کلیه عکس تجاوز دختر فیلم زندگی جوان نجات ایران مرد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر