Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:27:04 GMT

ماهینی چهل روز بعد از عمل سخت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۳۱۹۱

ماهینی چهل روز بعد از عمل سخت

حسین ماهینی طبق ادعای برانکو ایوانکوویچ ایوانکوویچ رفته رفته خود را مهیای بازگشت به ترکیب خواهد کرد و قرار نیست از لیست سرخپوشان خط بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی به عنوان بازیکن موثر برانکو ایوانکوویچ طی دو فصل اخیر در لیگ هجدهم با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با آسیب از ناحیه رباط صلیبی و عمل جراحی بعد از آن دور از میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن که با توجه به کمبود مهره در ترکیب سرخپوشان طی دو فصل اخیر با حضوری موثر در پست‌های مدافع راست، مدافع میانی، چپ و هافبک دفاعی یک مهره قابل اعتماد برای سرمربی سرخپوشان محسوب می‌شد، در دیدار برابر استقلال با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.


ماهینی این روزها طبق برنامه آماده سازی تمرینات خود را دنبال می‌کند تا بتواند در ادامه فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود. برانکو ایوانکوویچ نیز امروز در واکنش به سوالی درباره احتمال خط خوردن این بازیکن از لیست سرخپوشان ضمن تمجید از عملکرد او اعلام کرد این بازیکن قادر است پیش از فروردین 98 دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و به جمع شاگردانش بازگردد و همچنان به او اعتماد کامل را دارد.


موضوعی که می‌تواند یک عامل روحیه بخش برای کاپیتان دوم پرسپولیس محسوب شود تا بتواند هرچه زودتر از این مصدومیت تلخ عبور کرده و خود را مهیای چالش مجددی در ترکیب این تیم کند.

 

حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!