Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:04:53 GMT

گلر ملی پوش و اشتباه عجیب و خبرساز(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۷۸۰۹

گلر ملی پوش و اشتباه عجیب و خبرساز(عکس)

الکس مک‌کارتی دروازه‌بان ساوتهمپتون در اوایل بازی مقابل منچستریونایتد با یک اشتباه عجیب توپ را از دست داد ولی رشفورد و لوکاکو موفق نشدند این فرصت بادآورده را به گل تبدیل کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون که به میزبانی ساوتهمپتون برگزار و با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید الکس مک‌کارتی دروازه‌بان ساوتهمپتون با اشتباهی باورنکردنی یکی از اتفاق‌های مهم بازی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الکس مک‌کارتی در فصل جاری با پیراهن ساوتهمپتون شروع خوبی داشته و عملکرد خوب او درون دروازه‌ی این تیم باعث شده به تیم ملی انگلیس دعوت شود. اما او در اوایل بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در یک لحظه مرتکب اشتباهی شد که مسلماً مایل است آن را هر چه زودتر به فراموشی بسپارد.


مک‌کارتی درحالیکه از سوی مارکوس رشفورد بازیکن یونایتد تحت فشار بود پاسی را از مدافع خودی دریافت کرد ولی مک‌کارتی در یک اشتباه عجیب به جای توپ، هوا را شوت کرد یا به عبارتی سایه‌ی توپ را زد. از بخت خوب مک‌کارتی یونایتد نتوانست این فرصت بادآورده را به گل تبدیل کند و اگر لوملو لوکاکو ضربه‌ی آخر را بهتر به ثمر می‌رساند مک‌کارتی به این زودی‌ها نمی‌توانست خود را به خاطر آن اشتباه ببخشد.

 

 

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال در دقایق اولیه دربی ‏شمال لندن روی یک کرنر و گل به خودی هویبرگ به گل اول رسید، از ‏طرف تاتنهام با حملات پیاپی مواجه شد ولی گل تاتنهامی‌ها آفساید ‏اعلام شد و دیگر موقعیت‌های تیم میزبان هم از دست رفت. ‏

آرسنال کم‌کم برتری خود را تحمیل کرد و با دو گلی که توسط ساکا و ‏هاورتز به ثمر رساند، نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برد. ‏

در نیمه دوم درحالی‌که هر چه زمان می‌گذشت امید تاتنهامی‌ها به ‏بازگشت کمرنگ‌تر می‌شد داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، با اشتباهی ‏مهلک باعث شد یکی از گل‌ها جبران شده و تاتنهام به بازگشت امیدوار ‏شود.

آرسنال در حال حمله بود که تاتنهامی‌ها با یک تکل بلند توپ را ‏تصاحب کرد و به کریستین رومرو سپردند. رومرو که توپ را با پاسی ‏بلند به سمت چپ فرستاده بود، خودش را به زمین حریف و به ‏محوطه جریمه رساند.‏

سالیبا در سمت چپ محوطه جریمه توپ را به داوید رایا پاس داد، اما ‏دروازه‌بان آرسنال مرتکب بدترین اشتباه ممکن شد و توپ را با پاسی ‏آرام به رومرو تقدیم کرد. مدافع آرژانتینی توپ را با سینه کنترل کرده و ‏با یک بغل پای دقیق گوشه دروازه آرسنال را نشانه گرفت تا اختلاف ‏به دو گل کاهش یابد. ‏

دیگر خبرها

  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد