Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باغ اردوگاه خاتون در راستای نهادینه سازی فرهنگ غنی اسلام در میان بانوان جامعه نقش بسزایی دارد.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منشور هفتگانه ابلاغی مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی در حوزه محرویت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: افتتاح باغ اردوگاه خاتون ویژه بانوان در شهر مشهد با رویکرد تفریحی-فرهنگی، اقدام بسیار شایسته‌ای از سوی آستان قدس رضوی در عرصه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه رویکرد فرهنگی آستان قدس رضوی در شرایط کنونی کشور بسیار مطلوب است تصریح کرد: انجام هر نوع عملکرد مثبت در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگی و اجتماعی کشور از سوی آستان قدس رضوی همراه با رویکرد اسلامی قطعا با استقبال بی‌نظیر مردم مواجهه خواهد شد.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد به دلیل جمعیت بالا با مشکلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجهه است لذا برای رفع این معضلات باید با فرهنگ غنی اسلام آشنا بشویم تا سپس در جامعه نهادینه سازی این فرهنگ صورت بگیرد و اردوگاه باغ خاتون در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود.
بنایی برگزاری کلاس‌های آموزشی در باغ اردوگاه خاتون ویژه بانوان با محوریت تحکیم خانواده و با هدف ارتقاء کیفیت فرهنگ جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: اکنون فعالیت فرهنگی در کشور دارای متولیان بسیاری است و از این طریق باید فرهنگ جامعه مورد اصلاح قرار گیرد تا انشاءالله مشکلات اقتصادی و اشتغال که وابسته به ضعف فرهنگی است رفع گردد.   انتهای پیام//ج.ر   امیدواریم مشکلات اقتصادی و اشتغال که وابسته به ضعف فرهنگی است رفع گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست