Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@05:56:17 GMT

مشهد آماده برگزاری جشنواره زمستانه می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۹۱۸۳

مشهد آماده برگزاری جشنواره زمستانه می شود

جشنواره زمستانه مشهد از بیستم آذر ماه با هدف ارائه تخفیف و رونق گردشگری برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های اولیه، جشنواره زمستانه با مشارکت اصناف، مراکز اقامتی و مجموعه‌های گردشگری در مشهد برگزار می شود تا زائران به جای ایام پیک سفرها، در یکی از خلوت‌ترین فصل‌های پایتخت معنوی ایران‌ راهی این کلانشهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نرگس شالچیان ادامه داد: با ارائه تخفیف‌های صنفی و گردشگری، هم زائران سفر ارزان‌تری را تجربه می‌کنند، هم بخشی از منافع گردش اقتصادی عاید فعالان حوزه کسب و کار خواهد شد و هم ظرفیت مجموعه‌های اقامتی بیش از گذشته اشغال می‌شود.

او زمان این جشنواره را یک یا دو و حتی سه ماه اعلام کرد و افزود: علاوه بر اینکه مشهد به دلیل وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) یکی از مقاصد گردشگری معنوی به شمار می‌رود، دارای ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کرد.

مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد از برگزاری جلسات هماهنگی با اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و فعالان گردشگری و هتلداری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با جلب نظر فعالان حوزه کسب و کار و ارائه تخفیف‌های مناسب، گردشگران و زائران را برای سفر چندروزه به مشهد در ایام غیرپیک تشویق کنیم.

به گفته وی، همچنین برای ارائه تخفیف‌های جشنواره‌ای با هیات مدیره چند مجتمع بزرگ تجاری در مشهد هم رایزنی و مطابق نظر بخش‌های مختلف حوزه گردشگری، طرح اولیه تدوین شده است.

شالچیان افزود: با یکی از بانک‌ها رایزنی شده است تا برای تسهیل شرایط سفر به مشهد، به متقاضیان حضور در پایتخت معنوی ایران در ایام برگزاری جشنواره زمستانه، تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا کند.

وی گفت: مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری مانند دفاتر خدمات مسافرتی، پارک‌های آبی و موزه‌ها هم می‌توانند در برگزاری این جشنواره به مدیریت شهری کمک کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره زمستانه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

سعید شاهرخی ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تشریح همکاری اتاق بازرگانی با میراث فرهنگی و گردشگری استان و در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه رویداد کرمان ۱۴۰۴ در اتاق بازرگانی افزود: اتاق بازرگانی یکی از مهمترین نهادها برای تحقق شعار امسال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

وی با اشاره به رقابت کرمان و فارس برای میزبانی از سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی عنوان کرد: برای انتخاب میزبان ۲۵ شاخص مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت قرعه به نام کرمان افتاد. گفتنی است که نقش اتاق بازرگانی استان در انتخاب کرمان به عنوان میزبان بسیار موثر بوده است.

شاهرخی گفت: از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلید خواهد خورد و احتمالا آبان ماه اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه مفاخر علمی، هنری، موسیقی و رسانه‌ای کشور برای معرفی کرمان بسیج می‌شوند و همه شهرستان‌های استان میزبان این گروه‌ها برای اجرای رویدادها خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: همایش بین المللی راه ابریشم در کرمان و کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در بم، سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت و اختتامیه رویداد کتیبه سرباز و رویداد چوگان از جمله رویدادهایی است که امسال در استان کرمان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به وجود حدود ۴۰۰۰ اثر تاریخی استان کرمان در موزه ملی تصریح کرد: امسال اشیاء و عناصر تاریخی استان کرمان که در موزه ملی نگهداری می‌شوند با نظر و انتخاب کارشناسان به استان کرمان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید