Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: موانع فعالیت اقتصادی تجار و صادرکنندگان گیلانی توسط اعضای مجمع نمایندگان استان بررسی و از طریق اعمال ضوابط قانونی برطرف می‌شود. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ ولی داداشی صبح امروز در نشست مشترک فعالان اقتصادی گیلان با اعضای مجمع نمایندگان اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان برای بررسی و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های فعالان تجاری و صادرکنندگان استان و رفع آن از طریق اعمال ضوابط قانونی آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های تجاری را بسیار قابل توجه دانست و عنوان کرد: یکسری از مشکلات و موانعی که در مسیر تجار و بازرگانان گیلانی قرار گرفته‌ است از طریق اصلاح برخی مفاد قانونی در مجلس قابل رفع و رجوع هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس بر لزوم برقراری ارتباط مستمر تجار و صادرکنندگان گیلان و اعضای مجمع نمایندگان استان تأکید کرد و ابراز داشت:‌ مشکلات حوزه تجارت و بازرگانی در صورت نقص اصلاح می‌شوند و در صورت وجود ابهام نیز به صورت استفساریه در مجلس قابل رفع هستند.

1100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان توزیع شدگیلان|‌ خسارات سرمازدگی و خشکسالی به چایکاران شمال پرداخت می‌شودرئیس مجمع نمایندگان گیلان: روابط ایران و کشورهای حاشیه قفقاز مستحکم‌تر می‌شود

داداشی با تأکید بر تصویب طرح و قوانینی جدید در مجلس برای حمایت مؤثر از صادرکنندگان ابراز داشت: مجمع نمایندگان گیلان آماده هر گونه همکاری در مسیر تسهیل فعالیت‌های تجاری و صادراتی استان است بنابراین برای نیل به این هدف و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش می‌کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس نحوه اجرای قانون و استنباط‌های مختلف از برخی مفاد قانونی را یکی دیگر از مشکلات حوزه تجارت و صادرات استان گیلان خواند و گفت: بسیاری از مواقع خود قانون مشکل خاصی ندارد اما ضعف‌های موجود در نحوه اجرا باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه تجارت می‌شود.

وی تشکیل کمیته‌های مرتبط برای پیگیری و رفع مشکلات فعالان حوزه اقتصادی استان گیلان را ضروری اعلام کرد و بیان داشت: حضور نمایندگان گیلان در کمیسیون‌های کشاورزی و اقتصادی مجلس از طرفی وجود بازار بزرگ روسیه در مجاورت گیلان می‌تواند به توسعه این استان کمک کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس ظرفیت‌های ترانزیتی و تجاری گیلان را قابل توجه خواند و عنوان کرد: وجود زیرساخت‌هایی برای حمل و نقل زمینی و ارتباط تجاری گیلان با کشورهای آسیای میانه می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی را برای پیشرفت همه‌جانبه این استان فراهم آورد.

داداشی تحقق شعار مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی را در گرو حمایت همه جانبه از تجار و صادرکنندگان داخلی دانست و تصریح کرد:‌ وجود دریای کاسپین و ارتباطات تجاری خوب با کشورهای قفقاز از جمله مزیت‌های قابل توجه و منحصر به فرد استان گیلان است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان: ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند.

علی چتر عنبرین دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان و اساتید توسط مدعیان آزادی بیان گفت: سرکوب و برخورد خشن نیرو‌های امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید معترض به نسل‌کُشی و جنایات وحشیانه جنگی رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف امریکا، مورد نگرانی و تنفر افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان ادامه داد:رژیم منحوس در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی تنفر از رژیم صهیونسیتی و حامیان آن غیرقابل کتمان است


چتر عنبرین تاکید کرد:ادامه جنبش‌های دانشجویی در حمایت از فلسطین و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، ماهیت خشونت طلب مقام‌های آمریکایی و حامیان ضدانقلاب را برملا کرد.

وی افزود:ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند و در همین راستا از فردا در دانشگاه‌های سراسر استان تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟ 
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند