Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@22:36:17 GMT

ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۶۳۷۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سی و نه سال پس از تسخیر لانه جاسوسی، بقایای جنگ در سرزمین ویت‌کنگ‌ها، شاعران عاطفه و حماسه، شهید سید مصطفی خمینی به روایت اسناد ساواک، استعمار در قرن بیست و یکم، معرفی موزه دفاع مقدس دزفول و تالار آستانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مطالب خواندنی این شماره است.
همچنین بررسی سینمای دفاع مقدس در دهه هفتاد و نقدی بر جشنواره فیلم مقاومت از دیگر مطالب ماهنامه «سرو» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماره آذر ماه «سرو» با آثار و گفتاری از یوسف طباطبایی نژاد، محمد اسماعیل کوثری، علی دارابی، سیده فاطمه ذوالقدر، مرتضی قربانی، عباس سلیمی نمین، پروانه معصومی، علی فریدونی، ساسان مویدی، داریوش ارجمند، رامتین شهبازی و مازیار بیژنی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
«سرو» ماهنامه‌ای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که به صاحب امتیازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مدیر مسئولی و سردبیری ساسان والی زاده منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرو ماهنامه فرهنگي هنري خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم