Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:13:50 GMT

مرد شیرازی پیاز‌ احتکار کرده بود !

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۸۹۲۲

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی شیراز از کشف انبار پیاز احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در راستای مبارزه با احتکار و با هماهنگی مقام قضائی یک باب انبار پیاز در یکی از باغات شهرستان شیراز توسط ماموران انتظامی کلانتری شناسایی شد.

وی افزود: با اعزام ماموران به آن مکان و بازرسی صورت گرفته از انبار، مقدار ۲۵۰ تن پیاز احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالا‌های کشف شده، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمب و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد+عکس خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت دستگیری 2 مرد و یک زن در تیراندازی امروز صبح تهران +عکس این 9 مرد تازه ترین گروگان های داعش هستند + عکس این 4 مرد گرانترین گوجه فرنگی ها را جا به جا می کردند +عکس ادعای عجیب یک شرکت اسرائیلی علیه ایران محاکمه متهمان آدم ربایی برج ساز معروف تهران / متهم اصلی فراری است+ عکس پرونده‌ جنجالی سعید طوسی به کجا رسید؟ / آخرین خبر

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرمانده نیروی انتظامی کشف شهرستان شیراز انبار عکس ایران دختر تجاوز زندگی زن قتل روزنامه فیلم کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین