Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً قیمت دلار در بودجه سال آینده حدود ۵۷۰۰ تومان درنظر گرفته شود. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ اقتصادی اقتصاد ایران پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بهروز نعمتی درباره تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده افزود: دولت بر اساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تا پانزدهم آذر مهلت ارائه بودجه به مجلس را دارد و منتظر آن هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با توجه به سفر رئیس جموری به سمنان در روز چهارشنبه ، احتمال دارد وی نتواند لایحه را در موعد مقرر به مجلس تقدیم کند اما هئیت رئیسه مجلس تصمیم گرفت اگر نظر دولت بر این باشد که پنجشنبه پانزدهم آذر ، لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند آمادگی داریم جلسه علنی مجلس را در این روز تشکیل دهیم .

نعمتی گفت : بر اساس آیین نامه داخلی مجلس ، کمیسیون های تخصصی از زمان تقدیم لایحه بودجه ، آن را بررسی می کنند و نمایندگان 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را به این کمیسیون ها ارائه کنند و کمیسیون ها جمع بندی مطالب خود را به کمیسیون تلفیق ارجاع می کنند و در آن جا به کلیات بودجه در مدت یک ماه رسیدگی می شود.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس شنیده ها، دولت در لایحه بودجه سال آینده قیمت 54 دلار را برای هر بشکه نفت در نظر گرفته است و پیش بینی می شود روزانه یک میلیون و پانصد هزار بشکه نفت بفروشیم .

نعمتی گفت :​ واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی هم در دستور کار دولت قرار دارد که برای کنترل نقدینگی و ایجاد اشتغال ، خوب است .

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : دولت خبرهای خوبی هم برای ایجاد اشتغال مولد دارد .

تداوم ممنوعیت واردات خودرو در سال آینده با توجه به لایحه بودجه 98جزییات جدید از بودجه 98 /افزایش 50هزار میلیارد تومانی درآمد نفت با 2برابر شدن نرخ تسعیرگزارش جدید از بودجه 97؛ 46هزار میلیارد تومان از درآمد دولت محقق نشد

 

انتهای پیام/

R1010113/P1010113/S7,77,79,80/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران قیمت نفت قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران قیمت نفت قیمت دلار بودجه ایران قیمت نفت قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟