Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@23:00:24 GMT

بغداد بونجاح: به یک تیم بزرگ اروپایی می‌روم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۲۷۰۹

بغداد بونجاح: به یک تیم بزرگ اروپایی می‌روم

بهترین بازیکن حریف قطری پرسپولیس از جدایی احتمالی خود در ماه آینده میلادی خبر داد. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد پس از به ثمر رساندن 3 گل در بازی شب گذشته (یکشنبه) برابر الغرافه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ ستارگان که با پیروزی 8 بر یک تیمش پایان یافت گفت: خوشحالم که به یک پیروزی خوب دست یافتیم و از بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه السد به خاطر حمایت از من قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما تعداد گل‌ها مهم نیست و استفاده از هر فرصتی برای پیروزی السد اهمیت دارد.

بهترین گلزن فصل جاری لیگ ستارگان قطر درباره خبرهای انتقالش به تیم مارسی فرانسه در ماه آینده میلادی گفت: در مدت‌ اخیر پیشنهادهای زیادی دریافت کردم اما باشگاه السد در این رابطه تصمیم‌گیرنده است. اگر موافقت کنند از باشگاه السد جدا می‌شوم و در غیر این‌ صورت به کارم همانند حالا ادامه می‌دهم. ماندن یا رفتنم از تیم السد مشخص نیست اما شخصا میان السد و یک تیم معمولی در اروپا ماندن را ترجیح می‌دهم، البته در صورتی از السد جدا می‌شوم که به تیم بزرگی در اروپا بپیوندم.

در روزهای اخیر رسانه‌های فرانسوی از مذاکره باشگاه مارسی با السد قطر برای امضای قرارداد انتقال بغداد بونجاح خبر دادند.

تیم السد قطر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس، الاهلی عربستان  و پیروز بازی‌های پلی‌آف نمایندگان ازبکستان، عراق و امارات است.

فریرا: در نیمه نهایی برتر از پرسپولیس بودیم

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال السد قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم