Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@22:54:01 GMT

به کاپیتان پرسپولیس در تیم ملی ظلم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۲۷۲۹

صراط: بهروز رهبری‌فرد، کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی از حضور در بازی‌های ملی واکنش نشان داد. او به ما گفت: «من هرگز این انتظار را ندارم که یک بازیکن برای همیشه در یک تیم بازی کند. یک روز بالاخره نوبت سیدجلال هم می‌شد که از تیم ملی کنار بکشد، اما در مورد او، یکسری مسائل وجود دارد که حیفم می‌آید ناگفته بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گزارش خبرورزشی،  رهبری‌فرد اضافه کرد: «سیدجلال برای پرسپولیس یک وزنه است که نقش او حتی وقتی در افت باشد و اشتباه کند، باز هم از باقی بازیکنان پررنگ‌تر به چشم می‌آید، چون قدرت رهبری تیم را دارد. بی‌خود و بی‌جهت ۱۱۵، ۱۱۶ بازی ملی برای یک بازیکن رقم نمی‌خورد. الکی نیست یک بازیکن بتواند با ۳۷ سال سن، گل صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. همه چیز به تمرکز، قدرت بدنی، قدرت فکری، قدرت رهبری و توانایی در همه زمینه‌ها برمی‌گردد. سیدجلال مقابل بهترین مهاجمان آسیا اشتباه نکرد و همیشه شجاع و جسور بازی می‌کرد.»
کاپیتان پرسپولیس در دهه ۸۰، حرف‌هایش را این‌طور به پایان رساند: «من هم مثل خیلی‌های دیگر معتقدم به سیدجلال حسینی در تیم ملی ظلم شد. او می‌توانست آخرین جام جهانی را حتی به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین تجربه کند. می‌توانست حداقل یک سال دیگر برای تیم ملی بازی کند و مثلاً در جام ملت‌های آسیا کنار تیم باشد. او یک مغز متفکر است و مطمئن نیستم جای خالی سیدجلال به این سادگی پر شود همان‌طور که در همین مدت که از لیست خط می‌خورد، هیچ بازیکنی نتوانست جایش را در تیم ملی پر کند و مثل او قدرت رهبری داشته باشد.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بهروز رهبری فرد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید