Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@16:40:31 GMT

بازگشت مسلمان به آزادی پس از شب های جنجالی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۸۷۵۶۱

بازگشت مسلمان به آزادی پس از شب های جنجالی

محسن مسلمان در حالی روز سه شنبه برابر پرسپولیس قرار می گیرد که آخرین بازی او برای سرخ ها در آزادی به جشن قهرمانی این تیم در لیگ مربوط می شود.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین حضور و آخرین بازی مسلمان در ورزشگاه آزادی با جنجال های زیادی همراه بود. آخرین حضورش به دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد که 90 دقیقه روی نیمکت نشست اما همان حضورش روی نیمکت نیز سروصدای زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از گل دقیقه 90 سیدجلال حسینی که منجر به صعود سرخ ها شد، تصاویر نشان می دادند که محسن مسلمان در شادی پس از گل بازیکنان شرکت نداشت و نسبت به گل صعود کاپیتان حسینی بی تفاوت بود! این در حالی است که هافبک شماره 77 قرمزها پس از سوت پایان بازی به همراه فرشاد احمدزاده در بین بازیکنان حضور یافت و به همراه آن ها به جشن و پایکوبی پرداخت اما همان فریم معروف از چهره بی تفاوتش در لحظه ای که قرمزها بین زمین و آسمان بودند، جنجال های زیادی را برایش به وجود آورد.

 

چند هفته قبل از آن، پرسپولیس در مقابل سپیدرود رشت حاضر شد. این آخرین بازی قرمزها در لیگ هجدهم بود که در پایان آن نیز جشن قهرمانی برگزار شد. پرسپولیسی ها تا آخرین دقایق با 2 گل از تیم علی کریمی پیش بودند تا این که محسن مسلمان به زمین آمد و پشت ضربه کرنر ایستاد. او با ارسالی استثنایی زمینه ساز گل سوم سرخ ها شد و البته شمار پاس گل هایش را نیز به عدد 10 رساند.

 

اما اتفاق عجیب در جشن قهرمانی رخ داد. جایی که در لایو اینستاگرام مسلمان، مترجم برانکو از لفظ توهین آمیزی استفاده کرد که خیلی ها آن عبارت را منتسب به برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس دانستند! هرچند که در نهایت برانکو از این حرکت گذشت و تنها مسلمان را به سمت در خروجی باشگاه فرستاد.

 

حالا هافبک بازیساز و تکنیکی سابق تیم پرسپولیس در شرایطی به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت که هدایت تیم ذوب آهن را علیرضا منصوریان برعهده گرفته است؛ مربی که علاقه ویژه ای به مسلمان دارد و بعید است در این بازی حساس محسن را نیمکت نشین کند.

 

طبیعتا این بازیکن نیز انگیزه های بسیار زیادی در مقابل تیم سابق و برابر هواداران این تیم دارد اما شاید دوئل اصلی او با برانکو ایوانکوویچی باشد که مسلمان را به اوج رساند و سپس به نیمکت تبعید کرد.

 

محسن مسلمان ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن مسلمان ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۸۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 69 و چند ثانیه پیش از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای بار دوم که روی یک فرار تماشایی و یک ضربه بغل پای دقیق توسط اوستون اورونوف رقم خورد، محمدرضا حسینی برای زدن توپی با گئورگی گولسیانی، هم‌تیمی سابقش در سپاهان، به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن نقش بر زمین شدند. 

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله ترتیب یک ضدحمله را دادند، اما بازیکنان نساجی و در راس آنها فرهاد زامهران و مهرداد عبدی معتقدند بودند که برخورد گولسیانی و حسینی از ناحیه سر بوده و بازی باید بلافاصله برای مداوای بازیکن باتجربه قرمزپوشان مازندرانی متوقف شود؛ این البته چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها در آن دقایق مسابقه به آن اعتقادی داشته باشند و با ادامه بازی موفق به ثبت گل دوم هم شدند.

پس از ثبت گل دوم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی بالای سر محمدرضا حسینی آمدند و مداوای او را آغاز کردند که البته خوشبختانه اتفاقی برای این بازیکن باتجربه وخوش اخلاق فوتبال ایران نیفتاده بود. 

همچنین پرس‌و‌جوی خبرنگار "ورزش‌ سه"، نشان می‌دهد که حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر بوده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده تیمش ندارد.

عکس‌ها: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی