Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@04:34:03 GMT

لرزش دست را با این دمنوش‌ها درمان کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۸۵۴۷

لرزش دست را با این دمنوش‌ها درمان کنید

دست‌های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزشِ بسیار خفیف است. این لرزش تنها زمانی به مشکل تبدیل می‌شود که نوشتن، به دست گرفتن استکان چای یا استفاده از قاشق و چنگال برایتان سخت می‌شود. در این مطلب دمنوش‌هایی را معرفی می‌کنیم که کمک شایانی به رفع لرزش دست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





چای بابونه

بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد.



بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود. برای تهیه چای بابونه، یک قاشق غذا خوری گل بابونه را در یک فنجان بریزید سپس آب داغ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت پنج تا ۱۰ دقیقه دَم بکشد. چای را صاف و روزانه ۲ تا سه فنجان از آن را میل کنید.



افرادی که دارو‌های دیابت مصرف می‌کنند باید در استفاده از بابونه اعتدال را رعایت و با مشورت با پزشک آن را مصرف کنند.



چای اسطوخودوس

اسطوخودوس یک درمان طبیعی موثر برای لرزش دست‌ها است. این گیاه دارویی برای سیستم عصبی نیز بسیار مفید است.



اسطوخودوس همچنین سبب کاهش اضطراب و استرس افراد نیز می‌شود. رایحه آرامش‌بخش اسطوخودوس میزان اسید گاما آمینوبوتیریک مغز را افزایش می‌دهد که یک انتقال دهنده عصبی موثر در مبارزه با استرس است.



برای تهیه چای اسطوخودوس، سه قاشق غذاخوری از گل‌های تازه این گیاه یا یک قاشق و نیم از اسطوخودوس خشک شده را به ۲ فنجان آب داغ اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت پنج دقیقه دَم بکشد.



چای سنبل الطیب

سنبل الطیب سالیان متمادی است که برای آرامش عضلات و کاهش تنش مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین این گیاه استرس را کاهش می‌دهد و خواب را بهبود می‌بخشد.



برای تهیه چای سنبل الطیب، یک قاشق چای‌خوری ریشه سنبل الطیب خشک شده را در یک فنجان آب داغ بریزید و اجازه دهید که به مدت ۱۰ دقیقه دَم بکشد سپس چای را صاف و میل کنید.



منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی دمنوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • مکملی که ریزش مو را درمان می‌کند
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی