Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته سخنگوی انجمن شرکت‌ها و تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران گفت: هیات مدیره انجمن در آخرین نشست خود که با حضور همه اعضا تشکیل شد، نسبت به صدور مجوز ساخت ۹ سریال نمایش خانگی واکنش نشان داد و چنین رفتاری را اقدامی غیرمسئولانه خواند زیرا نه بازار کشش این تعداد سریال را دارد و نه شرایط تولید و از جمله نیروی انسانی جلوی دوربین و پشت دوربین و تجهیزات سینمایی چنین اجازه ای را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات مدیره انجمن شرکت‌ها و تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران بر این باور است که چنین حرکاتی در کنار ورود احتمالی پول‌های مشکوک قطعا به زیان سینمای ایران خواهد بود.

شایسته ادامه داد:‌ هیات مدیره انجمن امیدوار است که حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع را مورد کارشناسی جدی قرار دهد به‌خصوص که چنین فرآیندی حتی به شبکه نمایش خانگی نیز لطمه جدی وارد و ارائه این تعداد مجوز به گمان ما غیرکارشناسانه بوده است.

سخنگوی انجمن توضیح داد: در نشست هیات مدیره انجمن، سید محمود رضوی نایب رییس شورای صنفی نمایش گزارشی از وضعیت و شرایط اکران فیلم‌ها ارائه کرد و نقاط ضعف‌ و قوت‌ شورای صنفی (کارگروه اکران) و مشکلات آیین‌نامه‌ای آن را بر شمرد. در ادامه درباره شرایط بهتر اکران بحث و مقرر شد در زمینه اکران فیلم‌های سینمایی و آیین‌نامه اکران پیشنهادهای هیات مدیره انجمن جمع‌بندی و سپس برای تصحیح آیین‌نامه ارائه شد.

شایسته اعلام کرد: در همین جلسه از کارگروه اکران که در پی در خواست انجمن با نمایش پیش از موعد فیلم‌ها مخالفت کرده بود، تشکر شد.

سخنگوی انجمن سپس به بحث نگرانی هیات مدیره از نبود نظارت دقیق بر «ویدیو درخواستی» یا V.O.D‌ ها  پرداخت و گفت: در ابتدای تشکیل و راه‌اندازی شبکه «ویدیو درخواستی (V.O.D)» هیات مدیره‌ای که دو نماینده از شورایعالی تهیه‌کنندگان در آن عضویت داشتند برای نظارت و برنامه‌ریزی تشکیل شد.

وی افزود: نمایندگان صنفی به طور فعال در این شورای مدیریتی حضور داشتند و اقدامات قابل‌توجهی هم ارائه کردند اما به‌تدریج این شورا رنگ باخت و عملا به‌نظر می‌رسد برخی از شرکت‌های فعال این صنف نیز متضرر و غیرفعال شده‌اند. در این زمینه انجمن انتظار دارد از سوی موسسه رسانه‌های تصویری اطلاعات لازم و کافی در اختیار تهیه‌کنندگان سینمای ایران قرار گیرد.

شایسته در پایان گفت: هیات مدیره انجمن از معاون سینمایی که در پی درخواست انجمن در توئیتی بر ادامه شفاف‌سازی تاکید داشت، تشکر کرد و از ایشان خواست که این شفاف‌سازی به بخش مالی منحصر نشود و در همه ابعاد و از جمله شوراهای تصمیم گیری و تصمیم‌ساز و آیین‌نامه‌های اجرایی که با فعالان سینمایی ارتباط پیدا می‌کند، گسترش یابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران نیروی انسانی دوربین ایران حسین انتظامی وزارت فرهنگ و ارشاد کارشناسی مشکلات معاون سینمای ایران شبکه نمایش خانگی تهیه کننده سینما سریال نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!

سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، شباهت زیادی به یک سکانس از سریال «جنتلمن» ساخته گای ریچی دارد.

جنتلمن یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی اکشن ساخته‌شده به‌دست گای ریچی برای نتفلیکس است. این مجموعه اسپین‌آفی از فیلم ریچی به همین نام در سال ۲۰۱۹ است. این مجموعه با بازی تئو جیمز در ۷ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد و شامل هشت قسمت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # سریال جنگل آسفالت ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند