Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:41:54 GMT

امباپه: برای کسب توپ طلا باید بیشتر موثر باشم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۶۸۸۰

امباپه: برای کسب توپ طلا باید بیشتر موثر باشم

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه معتقد است که برای بردن توپ طلا باید در زمین موثرتر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه شب گذشته موفق شد عنوان کوپا که به بهترین بازیکن جوان جهان اهدا می‌شود را به دست آورد و در فهرست توپ طلا در رده چهارم قرار بگیرد. او که تنها 19 سال دارد، به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب این عنوان در سال‌های آینده شناخته می‌شود و حال او راه رسیدنش به این عنوان را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت:" من تمام تلاشم را کردم ولی نه تمام تلاشی که برای توپ طلا لازم است. تفاوت اینجاست. من تمام تلاشم را کردم ولی دوره هایی بود که من تاثیرگذاری بالایی نداشتم. این نشان می‌دهد که هنوز چقدر باید کار انجام دهم تا به این عنوان برسم وگرنه کسب توپ طلا کار بسیار راحتی می‌شد. این نشان می‌دهد که باید تلاش کرد و فروتن باقی ماند.

 

 

 

 

 

موثر بودن یعنی از ماه ژانویه تا دسامبر موثر باشی. این چیزیست که من رعایت نکردم زیرا توپ طلا را به خاطر عملکرد شما از ژانویه تا دسامبر اهدا می‌کنند. البته دلایل خودم را داشتم ولی توپ طلا هیچ دلیلی را قبول نمی‌کند و من یک عنوان واقعا بزرگ را از دست دادم."

 

ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن نیز در این رابطه گفت:" دوست دارم به کیلیان برای کسب اولین عنوان کوپا تبریک بگویم. کیلیان امسال واقعا به دستاوردهای ویژه ای رسید، هم در پاری سن ژرمن و هم در تیم ملی فرانسه. رشد و پیشرفت او فوق العاده بود. او می‌تواند در سال پیش رو جام‌های زیادی کسب کند، هم تیمی و هم فردی."

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه