Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به منظور اشتغال خانواده ایثارگران با ادره تعاون، کار و دفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،در جلسه امضای تفاهم نامه که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد،  علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد به همراه جمعی از کارکنان بنیاد، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و انجمن صنفی دفاتر کاریابی های غیر دولتی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال موارد قانونی بخشودگی های مالیاتی، پیگیری بیمه فرزندان شاهد، اعمال تشویق ها، بین کارفرمایان شرکت ها و موضوع استخدام فرزندان ایثارگران زیر دیپلم توسط دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مورد توافق اکثر روسای ادارات کار و کلیه دفاتر شغلی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور تعامل بیشتر و ارائه راهکارهای قانونی در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگران جلسات مستمر با حضور مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه به اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید استان در خصوص اشتغال ایثارگران اشاره کرد و موضوع پیگیری اشتغال جامعه هدف را یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید عنوان کرد.

در بخش دیگری از این جلسه موسوی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز موارد قانونی اشتغال جامعه هدف و آیین نامه های مربوط به آن را تشریح کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز گفت: تلاش و چاره جویی برای اشتغال ایثارگران و خانواده معظم شهدا از وظایف و رسالت های ماست.

محمدرضا یوسفی بیان کرد: برای پاسخ به نیاز اشتغال مخاطبین مذکور پس از ارزیابی، برنامه ریزی صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که تفاهم نامه مذکور شرایط را برای ما فراهم می سازد تا بیش از گذشته با بنیاد شهید و دفاتر کاریابی تشریک مساعی داشته باشیم گفت: امیدواریم با هم افزایی در فضای همدلی برنامه های مناسبی را برای جامعه هدف داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تفاهم‌نامه‌ علمی، پژوهشی و فناوری با شرکت ساختمانی جاده امضا کرد.

این تفاهم‌نامه درراستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی آرش رنجبران و شرکت ساختمانی جاده به نمایندگی علی صدقی امضا شد.

راه‌اندازی واحد تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت ساختمانی جاده و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی از طریق سرای نوآوری اجتماعی و همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی- آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی مشخص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در چهار ماده و در دو نسخه به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است