Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ در این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر فرهنگ ایثار شهادت در کشور جاری نمی‌شد، بدون تردید بسیاری از پیروزی‌های تاریخی کشور در مقاطع حساس بدست نمی آمد و لذا همه ما وظیفه‌داریم این میراث گران‌قدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

اولین فرمانده لشکر همیشه پیروز ٢٥ کربلا شهید گرانقدر سردار علی ییلاقی اشرفی, بزرگ مردی است که زندگی دنیایی خود را از روزهای جوانی در خدمت به ارزش های انسانی و اسلام وقف کرد و گویی از همان روزها با دلبستگی های دنیایی وداع گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید والامقام تلاش و مجاهدت در راه اسلام را تنها محدود به جبهه‌های حق علیه باطل نکرده بود، چه آن زمانی که در بستر رنج بیماری ناشی از جانبازی و چه در زمان بهبودی نسبی، هیچگاه زندگی مجاهدانه اش کمرنگ نبوده است.

بر این باوریم عروج این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس پس از 34 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت, مزدی بود برای سالها زندگی صبورانه که با مژده وصل تحقق یافت.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیز سفر کرده از خداوند منان برای این سردار شهید بزرگوار حشر با پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) مسئلت می نمائیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت دوران دفاع مقدس کربلا نماینده ولی فقیه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب