Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور در مرکز نگهداری معلولان با محسن خوشگذران رئیس اداره بهزیستی و رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان و شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارگانی افزود: بزرگترین مشکل جامعه ورزش معلولان و جانبازان شهرستان کمبود امکانات ورزشی و نبود زیر ساخت‌های مناسب است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان بافق در ادامه بر لزوم احداث یک مجتمع چند منظوره ورزشی جهت قشر جانباز و معلول شهرستان تاکید نمود و خواستار همکاری لازم همه سازمان‌ها و ارگان‌ها در این زمینه شد.

وی با اشاره به اینکه معلولان و جانبازان نیاز به توجه بیشتری در امر ورزش دارند گفت: انتظار می‌رود نهاد‌های مرتبط با همکاری بیشتر سبب دلگرمی جانبازان و معلولان باشند تا بتوانیم شاهد نتایج مثبت ورزش در روحیه و زندگی آنان باشیم.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات رئیس بهزیستی شهرستان در زمینه فرهنگ سازی ورزش در بین معلولان گفت:خوشحالم در شهری هستم که همه انسان‌ها دیده می‌شوند.

نارگانی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان در حد توان با جامعه معلولان و اداره بهزیستی در فراهم نمودن سانس‌های ورزشی همکاری لازم را داشته است افزود: احساس می‌شود با توجه به علاقمندی جانبازان و معلولان از رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان بافق نیازمند یک مجموعه ورزشی اختصاصی ویژه جانبازان و معلولان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه ساخت یک مجتمع اختصاصی ورزشی نیازمند مساعدت و همراهی همه نهاد‌ها و ارگان‌ها در سطح شهرستان می‌باشد گفت: اداره ورزش و جوانان آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

لازم بذکر است: در پایان این دیدار از دو نفر از معلولین شهرستان بافق با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

عزم جدی مسئولان برای ورزش معلولان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول