Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصلاح شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا اصلاح و تحول در نظام اداری به همراه بهبود شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران را در دستور کار قرار دهد. وی افزود: در ارزیابی دستگاه های اجرایی و مدیران کل باید سطح بندی دستگاهی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: وی یادآور شد: دقت به شاخص های عمومی و اختصاصی مشخص شده برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران کل می تواند از تضییع حقوق جلوگیری و رعایت عدالت را تقویت کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشارکت کارشناسان دستگاه های اجرایی و کمک به ارزیابان می تواند در ارزیابی دقیق دستگاه های اجرایی و مدیران کل مؤثر است.
وی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در راه اندازی میز خدمت و کسب موفقیت های مرتبط با آن بررسی و در نشست بعدی شورای راهبری توسعه مدیریت استان ارائه شود.
عباسی تاکید کرد: نشست های شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری هر 3 ماه یکبار برگزار شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اصلاح و تحول در نظام اداری استان جزو برنامه های مهم این سازمان است.
طهمورث الیاسی بختیاری تصریح کرد: بهره وری، ارتقاء و تغییر اساسی در سلامت نظام اداری مورد توجه مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری خواهد بود.
وی افزود: کسب رضایتمندی بیشتر مسئولان، کارمندان، مردم و قشرهای مختلف از عملکرد دستگاه های اجرایی می تواند باعث خروجی عملکرد مثبت باشد.
به گزارش ایرنا، شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری 25 مرداد 1395 با 5 کمیته تخصصی، پس از 2 سال ابلاغ از سوی شورایعالی اداری در استان تشکیل و فعال شد.
این کمیته ها شامل ساختار و فنآوری های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد هستند.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بهره وری چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری