Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@04:26:28 GMT

641 روستای قزوین از شبکه تلفن همراه برخوردار هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۴۹۸۸

641 روستای قزوین از شبکه تلفن همراه برخوردار هستند

اکرم نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 549 روستای استان نیز با 149 هزار و 245 نفر جمعیت از تلفن خانگی بی سیم و 187 روستا با 209 هزار و 494 نفر جمعیت از تلفن خانگی سیمی و ای دی اس ال بهره مند هستند.
نجفی با بیان اینکه اختلال پوشش شبکه در برخی از این روستاها به دلیل کوهستانی بودن و عوارض طبیعی و جغرافیایی محتمل است، افزود: از فرمانداران درخواست کرده ایم با تشکیل کمیته ای ویژه با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برای مشخص کردن و رفع مشکل نقاط کم پوشش یا دارای اختلال اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به راه اندازی طرح شبکه دولت برای دهیاری های استان گفت: در مرحله اول این طرح برای 120 دهیاری استان انجام شده است و به زودی طرح شبکه دولت در سایر دهیاری استان با استفاده از ظرفیت شبکه بی سیم و شرکت های خصوصی مثل ایرانسل و رایتل راه اندازی خواهد شد.
نجفی با اشاره به فواید اجرای این طرح گفت: افزایش سرعت، سهولت در برقراری ارتباط، کاهش مراجعات روستاییان به مراکز شهرستان و استان، افزایش میزان رضایتمندی مردم، ارتقای ضریب امنیت در کارهای اداری و استقرار دولت الکترونیک از مزایای اجرای این طرح است.
630 روستای استان قزوین دارای دهیاری هستند.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان قزوین استفاده از ظرفیت امور روستایی تلفن همراه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد