Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:دختر 14 ساله توسط مادرش به خانواده ای پولدار به عنوان برده جنسی فروخته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زوجی در یوتا به اتهام سواستفاده جنسی از یک دختر 15 ساله دستگیر شدند.

طبق گزارش پلیس، دو متهم، مایکل ماهونی 57 ساله و همسرش کریستینا ماهونی 33 ساله پس از این که در سال 2017 دختر 14 ساله را دزدیدند و او را برده جنسی خود کردند پس از یکسال توسط مادر قربانی به اداره پلیس Police لو داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر قربانی در اداره پلیس اعتراف کرد که در ازای اجاره و برده جنسی بودن دخترش هزینه ای هنگفت از این خانواده طی یک سال دریافت کرد و پس از این که از تهدید های این خانواده خسته شد تصمیم گرفت جنایت Crime آن ها را لو بدهد.

افسرپرونده پس از ثبت اعترافات مادر قربانی اقدام به دستگیری زوج هوسباز کرد.

در حال حاضر دو متهم به همراه مادر قربانی بدون قرار وثیقه در زندان Prison هستند تا جلسه محاکمه شان به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم عربستان در حادثه تروریستی چابهار نقش دارد+ عکس تیراندازی با اسلحه کلاشینکف به یک خانه در هفتکل این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس 100 نفر در خوزستان دستگیر شدند جزییات جدید به همراه اولین عکس ها از حادثه تروریستی امروز / حمام خون در چابهار+فیلم و تصاویر مرد ماهیگیر پس از 10 سال به قتل زن بوشهری اعتراف کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police جنایت Crime زندان Prison اخبار حوادث پول خانواده دختر عکس برده جنسی عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر کرمانشاه عروسی مرد دستگیر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر