Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی گفت: مشکلات ما حل می‌شود؛ اگر به جای اینکه نگاهمان را به دست فلان کشور خارجه بدوزیم، به دست توانمند و پینه زده دانشجوی جهادی‌ معطوف کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیما مهرجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان بابل گفت: هرجا به دانشجو بعنوان ظرفیت درونی بها داده شد، برد کردیم؛ اما متاسفانه چند سالی است که نگاه برخی مسئولین برای حل مشکلات به خارج دوخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو مطرح کرد: مشکلات ما حل می‌شود اگر به جای اینکه نگاهمان را به دست فلان کشور خارجه بدوزیم به دست توانمند و پینه زده دانشجوی جهادی‌ای که صد‌ها کیلومتر طی می‌کند تا برای محرومی خانه‌ای بسازد، معطوف کنیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی تصریح کرد: چندین سال ملت را معطل برجام نگه داشتند و حال نیز برای FATF دست و پا می‌زنند. ما هم در گذشته و هم همین حالا مجدداً مسئولین را به توجه به ظرفیت درون توصیه می‌کنیم.
وی گفت: دانشجوی این سرزمین موشک هوت می‌سازد که ۱۰۰ متر را درون آب زیر ۱ ثانیه می‌رود، دانشجوی این سزمین کاری میکند که سرعت رشد علمی ما ۱۱ برابر سرعت متوسط جهانی باشد.
این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: برای دانشجوی ما از اقصی نقاط جهان دعوتنامه مهاجرت می‌آید، آنوقت تفکر پلاسیده و ناکارآمدی معتقد است که توان جوان ما در حد آبگوشت بزباش است و باید مدیر از خارج کشور وارد نماییم، اگر توان خود و همفکرانتان را در این حد میبینید، بروید کنار و بگذارید جوان انقلابی با انگیزه و متخصص جایتان بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماز جمعه سخنرانی پیش از خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی این ماجرا را در ادامه ببینید.

کد خبر 847264 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • از روان تا درمان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا