Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:20:29 GMT

در نقش جهان جشن قهرمانی آسیا را خواهیم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۳۷۳

در نقش جهان جشن قهرمانی آسیا را خواهیم گرفت

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف استادیوم نقش جهان بر سر تمرینات تیم فوتبال سپاهان در آستانه دیدار مهم و حساس با پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش ایسنا-به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس، حمیدرضاعظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان، محمدسلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان و تنی چند از معاونین و مدیران ارشد مجموعه فولاد مبارکه و باشگاه با حضور در استادیوم نقش جهان از بخش‌های مختلف این ورزشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمیان پس از نظارت میدانی از بخش‌های مختلف استادیوم، از جاده‌های دسترسی و پارکینگ‌های ضلع شرقی استادیوم که در حال آماده سازی برای مسابقه با پرسپولیس می‌باشند نیز بازدید کرد و سپس در نشستی با مسئولین ذیربط از اقدامات انجام شده در این استادیوم مطلع شد.

پس از این نشست اظهار کرد: جهت رفاه حال هواداران سپاهان و علاقه مندان به فوتبال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات این مجموعه را به حداقل برسانیم، البته برخی موانع اداری هست که باید به صورت جدی پیگیری شوند و این استادیوم به صورت رسمی تحویل شرکت فولاد مبارکه گردد.

در نقش جهان جشن قهرمانی آسیا را خواهیم گرفت

مدیر عامل شرکت فولادمبارکه سپاهان در ادامه بر سرتمرینات تیم فوتبال سپاهان در آستانه دیدار حساس و مهم مقابل پرسپولیس حاضر شد.

عظیمیان در این دیدار گفت: مجموعه فولاد مبارکه از هیچ تلاشی برای سربلندی و موفقیت باشگاه پر افتخار سپاهان کوتاهی نخواهد کرد و امیدواریم در آینده بتوانیم به همراه هواداران پرشور سپاهان جشن قهرمانی آسیایی را درنقش جهان برپا کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استادیوم نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم