Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@18:34:05 GMT

استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس (+تکذیبیه)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۱۲۲۱

استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس (+تکذیبیه)

دو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود کنارگیری کردند.

به گزارش ایسنا، پس از به اجرا درآمدن قانون منع به کار گیری بازنشستگان، تلاش‌های زیادی انجام شد تا مدیران بازنشسته درصورت کسب مجوز به کار خود ادامه دهند اما با توجه به اینکه روز گذشته، فرصت پایانی بر کسب این مجوز بود و مدیران باشگاه پرسپولیس هم نتوانستند مجوز لازم را اخذ کنند، از سمت خود کنارگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی به همراه حمیدرضا گرشاسبی شب گذشته نامه استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان دادند تا کنارگیری خود را رسماً اعلام کنند.

گرشاسبی استعفا نداده است

به گزارش ورزش3 ؛ از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس شدت یافته که این موضوع صحت ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گرشاسبی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • غیرتی که در خون غلتید