Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: امام جمعه اردبیل از تکرار ماجرای هفت‌تپه در نیروگاه سبلان ابراز نگرانی کرد و به مسولان پیش از اتفاق افتادن حوادث همانند هفته تپه هشدار داد.

‌آیت‌الله عاملی، امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه ادامه داد: ماجرای نیشکر هفت تپه از همین قرار است تا کارگرها شلوغ نمی کردند از مسئولین فقط تماشا بود و لو همه از درد و رنج بمیرند اما تا صدایشان بلند شد فورا همه مسئولین به میدان آمدند و به وظیفه خود عمل کردند و اینگونه پیام می دهند که اعتراض کنید تا مشکل شما را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما که حقوق معوقه چند ماه را پرداخت کردید و قادر به پرداخت بودید چرا بعد از اعتراض و بی آبرویی کشور در دنیا این کار را کردید؟ همین ماجرا الان در حال شکل گیری در نیروگاه اردبیل است.

حقوق کارگران به تاخیر افتاده اما مسئولان منتظر هستند که به نقطه بحران برسد تا فورا دست بکار شوند.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا زن افغان شوهرش را با تبر کشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این فیلم را حتما ببینید / هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی جسد دومین سرنشین پراید سقوط کرده در رودخانه فومن بعد از 13 روز پیدا شد+تصاویر قتل یک معتاد به بهانه تنبیه / در مرکز ترک اعتیاد کرج چه گذشت !؟ کتک کاری معلم و شاگرد در مدرسه+فیلم سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! پرش دیدنی پیرمرد 91 ساله از سکوی سه متری به استخر! +فیلم صحنه‌ هولناک گیر افتادن مسافر مترو لای در قطار+فیلم آقای بازیگر معروف ایرانی دیگر نمی تواند راه برود !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: امام جمعه هشدار اردبیل ماه هفت عکس فیلم دختر حادثه تروریستی دانش آموز عروسی مرد معلم جوان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان