Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@20:38:56 GMT

حملات جگنده‌هاي سعودي به صيادان يمني

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۴۲۲۲

حملات جگنده‌هاي سعودي به صيادان يمني

خبرگزاري آريا - جنگنده‌هاي عربستان سعودي در ادامه حملات خود به يمن با بمباران قايق‌هاي صيادان يمني، چهار صياد يمني را کشتند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شبکه خبري الجزيره؛ جنگنده بمب افکن هاي عربستان جمعه شب قايق صيادان يمني را در الحديده در غرب اين کشور بمباران کردند.
جنگنده هاي عربستان همچنين در سه نوبت منطقه الجبانه در شهرستان الحادي در استان الحديده و در دو نوبت نيز خيابان «تسعين» را در شهر الحديده بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حملات هوايي جنگنده هاي عربستان درحالي شب گذشته ادامه يافت که طرف هاي يمني در شهر استکهلم سوئد در حال مذاکره براي صلح در يمن هستند.
پيش تر «يحيي سريع» سخنگوي نيروهاي مسلح يمن گفته بود که همزمان با دومين روز مذاکرات صلح در سوئد، حملات ائتلاف متجاوزان و مزدوران آن ها به مناطق مختلف يمن با شدت ادامه دارد.
يحيي سريع روز جمعه افزود: جنگنده هاي ائتلاف سعودي – آمريکايي در 19 نوبت مناطق مختلف يمن را هدف قرار دادند و مزدوران آن ها نيز همزمان حملات موشکي و توپخانه اي شديدي به مناطق مسکوني داشتند.
مذاکرات صلح يمني - يمني روز پنج‌شنبه دراستکهلم پايتخت سوئد آغاز شد.
اين دور از مذاکرات که قرار بود، ششم سپتامبر (15 شهريور) در ژنو سوئيس برگزار شود، با کارشکني سعودي و امارات به تعويق افتاد.
دور نخست و دوم اين مذاکرات سال 2015 (94) به ترتيب در شهرهاي ژنو و بيل سوئيس و دور سوم آن سال 2016 (95) به مدت سه ماه در کويت برگزار شد که آن هم با کارشکني کشورهاي ائتلاف از جمله عربستان و امارات کار به جايي نبرد.
116/118
کليدواژه تجاوز نظامي عربستان به يمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید