Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز ،بنا به اعلام ستاد خبری جشنواره بیست و یکم قصه گویی، این جشنواره در بخش مسابقه ملى شامل: مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها، زنان و مردان و دختران و پسران ،بخش بین الملل متشکل از قصه گویان داخلی و خارجى ،قصه ٩٠ ثانیه با موضوع "قصه زندگى من" بصورت آزاد و در نهایت بخش علمی برگزار می شود که به ترتیب داوران هر بخش عبارتند از :

هیات داوران بخش ملى: «هوشنگ مرادی کرمانی»، «احترام برومند»، «منصور ضابطیان»، «علی خانجانی» و «لیلی رشیدی»

بخش بین الملل:«مهتاب کرامتی»، «منصور ضابطیان» و «کاسبر سورنسن» از کشور دانمارک

بخش ٩٠ ثانیه:«رسول صدرعاملی»، «مهتاب کرامتی»، «بهرام شاه محمدلو»، «منوچهر شاهسواری» و«شرمین نادری ».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره، بیش از ۱۰هزار و ۴۷۰ اثر داخلی و ۱۸۰ اثر خارجی به بخش بین الملل و ملی ارسال شد. فرایند جشنواره قصه گویى با برگزارى جشن هاى قصه گویى در مراکز مختلف کانون پرورش فکرى در سراسر کشور آغاز شد و نهایتا نفرات برتر پس از شرکت در جشنواره هاى استانى(٣١جشنواره) و سپس جشنواره هاى منطقه اى(٥ منطقه کشور) شناخته شدند.

مرحله پایانى جشنواره امسال با حضور قصه گویان ایرانى و خارجى ٢٦ تا ٢٩ آذرماه در تهران خیابان حجاب مرکز آفرینش هاى کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان برگزار مى شود.

156 / 156 جشنواره بیست و یکم قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت