Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:43:33 GMT

مازندران توان جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات را دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۸۱۶۳

مازندران توان جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نوروزی پیش ازظهر شنبه در ستاد زکات استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مازندران قابلیت جمع آوری ۵۰ میلیارد تومان زکات را دارد اظهار داشت: اگر در جامعه نماز و زکات اقامه شود آسیب اجتماعی کاهش می یابد و یکی از شاخص های مهم جامعه اسلامی آن است که واجبات در آن ترویج داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زکات های مستحبی در حکم صدقات محسوب می شود گفت: رشد جامعه به اقامه صلوه و زکات برمی گردد و یکی از موضوعات اساسی جامعه یعنی زکات به کمیته امداد سپرده شده است.

دبیر ستاد زکات مازندران با بیان اینکه مازندران رتبه اول جمع آوری و هزینه کرد زکات را در کشور برخوردار است از تلاشهای آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول دفترنهاد رهبری در جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: بیشتر زکات دهندگان از فعالان بخش کشاورزی بوده از اینرو اقامه زکات مهمترین برنامه است.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰ مروج زکات در بخش کشاورزی استان اظهار داشت: باید بتوانیم در حوادث از محل پروژه های ناشی از وجوه زکات در بخش کشاورزی بهره بریم.

 وی میزان سطح تولید گندم و جو را در استان قابل توجه برشمرد و گفت: همچنین در سطح ۲۱۰ هزار هکتار از شالیزارها برنج تولید می شود و میزان تولید به بیش از یک میلیون تن می رسد.

کد خبر 4479006

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوروزی زکات کمیته امداد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران