Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حجم گسترده بارش ها و خسارات وارده به راه ها و ابنیه فنی استان افزود: میزان خسارات وارده در محور امیدیه بابت جاده کنار گذر و سه مرحله آب بردگی 22 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده که در هر مرحله هفت میلیارد و500 میلیون ریال خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طی چند روز اخیر محورهای اندیکا - مسجد سلیمان، لالی - مسجد سلیمان و بهبهان - آغاجری پاکسازی و ریزش برداری و محورهای گتوند - عقیلی و دزفول - شوشتر که براثر بارندگی 2 روز گذشته مسدود بودند، دیشب بازگشایی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: 200 نفر نیروی انسانی، 35 گشت و 50 تیم راهداری در مراکز راهداری به همراه انواع ماشین ‌آلات، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌ پاش عملیات اصلاح جاده ها و رفع آبگرفتگی و ریزش برداری را انجام می دهند.
وی با اشاره به این نکته که بیشترین خسارت به راه‌ ها و ابنیه مربوط به شهرستان های امیدیه، شوشتر و مسجدسلیمان بوده است، گفت: راهداران استان با تلاش شبانه روزی و بی وقفه و اجرای عملیات راهداری اضطراری در بارش های شدید اخیر و وقوع سیلاب نسبت به بازگشایی محورهای مسدود اقدام و مسیرهای جایگزین برای ایمن سازی مسیرهای تخریب شده ایجاد کردند.
18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یکهزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در خوزستان وجود دارد.
7165/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بزرگراه راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی مسجد نیروی انسانی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی