Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@09:31:52 GMT

مرگ دلخراش دختر دانشجو در دانشگاه الزهرای تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۶۲۵

رکنا: دختر دانشجو از پله های اضطراری دانشگاه الزهرا سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پلیس تهران اعلام کرد دختر دانشجوی ۳۳ ساله صبح امروز از پله های اضطراری دانشگاه الزهرا سقوط Fall کرده است.

جزییات این حادثه بزودی در سایت رکنا منتشر می شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد جسد جوان حلق آویز شده در صومه سرا پیدا شد+ عکس دلخراش این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خیابان اندرزگو به جای دور دور دختر و پسرها به تگزاس تبدیل شد آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم جوان 17 ساله نهاوندی در استادیوم خود را دار زد همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پشت‌پرده تلخ برخی آگهی‌های استخدام بانوان پلیس مچ جوان روستایی را در بازار شیطان آبادان گرفت قتل وحشتناک / سلاخی جوان 30 ساله در قشم !.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents سقوط Fall اخبار حوادث دانشگاه الزهرا سقوط دختر دانشجو عکس فیلم حوادث افغانستان اخبار افغانستان افغان مرد دختر حادثه تروریستی جوان ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند