Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی رویدادهای استارتاپی ایدوکای لرستان گفت: ۱۱۷ ایده‌پرداز آذر ماه امسال در دومین رویداد استارتاپی ایدوکای لرستان به رقابت پرداختند. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

رحمان کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری دومین رویداد استارتاپی ایدوکای در لرستان اظهار داشت: این رویداد چهاردهم آذرماه امسال در خرم‌آباد آغاز و روز گذشته با معرفی افراد برگزیده به‌کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ثبت نام 300 نفر در دومین رویداد استارتاپی ایدوکای لرستان اشاره کرد و افزود: این تعداد در حوزه‌های ایده‌پردازی، گرافیک، فنی و کسب و کار شرکت کرده بودند.

نخستین استارت آپ حوزه صنعت در مازندران برگزار می‌شود540 واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه قرار گرفتمشهد|«وقف زمینه‌ساز اشتغال»؛ نانی که موقوفات علم و فناوری سر سفره می‌آورنددبیر اجرایی رویدادهای استارتاپی ایدوکای لرستان عنوان کرد: از 300 نفر شرکت کننده در این رویداد، 117 نفر ایده‌پرداز بودند که هر یک ایده‌های خود را در حد یک دقیقه که مطابق با استاندارد جهانی بود مطرح کردند و از این 117 ایده بر اساس رأی‌گیری توانستیم 14  ایده برتر را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده این 14 ایده در قالب14 تیم و 54 ساعت به رقابت پرداختند، بیان کرد: در طول این رقابت مربی، تسهیل گر و دبیر اجرایی رویداد در کنار تیم‌‌ها بود تا ایده مد نظر گروه بتواند به یک محصول اولیه منجر شود که در نهایت کار تیم‌ها انجام و کارگاه‌های متفاوتی برگزار شد.

کلانتری گفت: در اختتامیه دومین رویداد استارتاپی ایدوکای لرستان از بین 14 تیم که در طول این چند ساعت به رقابت پرداخته بودند 4 تیم برگزیده انتخاب شد.

وی جایزه مشترک تیم‌های برگزیده را استقرار در مرکز رشد دانشگاه لرستان دانست و خاطرنشان کرد: به تیم اول 3 میلیون تومان، تیم دوم 2 میلیون تومان و به تیم سوم که مشترک بین دو تیم بود یک میلیون تومان از طرف بنیاد نخبگان اعطا شد.

دبیر اجرایی رویدادهای استارتاپی ایدوکای لرستان با بیان اینکه ایده‌های برتر این دوره در حوزه پزشکی، گردشگری، کشاورزی و فناوری بوده است، تصریح کرد: سومین رویداد استارتاپی ایدوکای  لرستان نیز آذرماه سال آینده در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی