Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که با حضور مدیر حوزه های علمیه برادران کشور برگزار شد ، با قدردانی از خدمات 7 ساله حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان بعنوان مدیر جدید حوزه های علمیه برادران استان سمنان معرفی شد.
مدیر حوزه های علمیه برادران کشور در این آئین از کاهش پذیرش حوزه های علمیه به منظور کیفی سازی خبر داد و گفت : با در نظر گرفتن معدل تحصیلی و شرایط علمی متقاضیان، در طرح تحول آموزشی حوزه های علمیه بدنبال تربیت مبلغان با درک علمی بالا و عمیق متناسب با مباحث و رویکردهای به روز جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست به فراگیری و تسلط طلاب حوزه های علمیه به ادبیات تاکید کرد و گفت : سطح آموزش های ادبیات برای ارتقاء دانش مبلغان ضروریست.
آیت الله سید محمد شاهچراغی اخلاق را کنار علم آموزی از ویژگی های بارز یک حوزه مطلوب برشمرد و از مسئولان خواست تا در بخش تعالی اخلاق طلاب بیش از گذشته برنامه ریزی کنند.
احمد همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست مباحثه را یکی از رویکردهای علمی عمیق حوزه های علمیه برشمرد و بر تقویت آن تاکید کرد.
هم اکنون حدود یک هزار طلبه در 13 مدرسه علمی برادران استان سمنان مشغول تحصیل هستند کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان حوزه علمیه رستمیان شاهچراغی اعرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد، معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان گفت: این حوزه‌ها شامل یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و لیکک است.
خانم رومینا افزود: علاقمندان تا نیمه خرداد مهلت دارند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی اضافه کرد: حدود دو هزار طلبه بانو در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحصیل مشغول هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز