Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@04:46:26 GMT

توافقاستقلالی ها با ۲ ستاره خارجی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۰۲۹۷

 سفر ۴۸ ساعته سرپرست باشگاه استقلال به امارات کنار رایزنی‌هایی که برای جلب رضایت چند باشگاه شهر دبی برای میزبانی از بازی‌های آسیایی این تیم در مصاف با رقیب سعودی به همراه داشت، زمینه برای ورود زودهنگام آبی‌ها به بازار زمستانی را نیز فراهم کرد، چون امیرحسین فتحی در این مدت کوتاه چند مرحله مذاکره فشرده با ایجنت‌های رسمی فیفا در حاشیه خلیج‌فارس برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال برای تقویت تیم برای حضور موفق در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا روی چند خرید داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کرده که از جمع بازیکنان خارجی اولویت روی جذب یک مهاجم نوک کلاسیک و همین‌طور یک بازیکن در پست هافبک میانی است تا جانشین الحاجی گرو و مارکوس نیومایر شوند. آن‌طور که شنیده می‌شود فتحی در بازگشت از امارات خبر‌های بسیار خوشی برای وینفرد شفر به همراه داشت، چون توانست با مهاجم مد نظر باشگاه به توافق نهایی برای امضای قراردادی ۶ ماهه برسد. این بازیکن که قرار است نامش تا روز ورود به تهران محرمانه بماند از آن دست بازیکنانی است که گفته می‌شود نه تنها استقلالی‌ها بلکه فوتبال‌دوستان ایرانی بار‌ها نام او را شنیده‌اند و به خوبی از توانایی‌هایش اطلاع دارند. در خصوص دیگر خارجی هم سرپرست باشگاه از جمع دو، سه گزینه‌ای که آژانس‌های نقل و انتقالاتی به استقلال معرفی کرده بودند با مدیر برنامه یک بازیکن از اروپای شرقی که اتفاقاً رزومه بسیار قوی نیز داشت به توافق رسید و تنها برای امضای قرارداد تنها تأیید نهایی وینفرد شفر باقی مانده است. در این بین تنها نکته‌ای که استقلالی‌ها را وادار کرده تا خبر خوش دو خرید خارجی سرشناس را به طرفداران بدهند ماجرای فسخ قرارداد نیومایر و الحاجی گرو است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از بازی با پدیده مشهد و پایان نیم‌فصل این موضوع نهایی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال دبی فیفا استقلال لیگ قهرمانان آسیا مد اروپای شرقی بازی مشهد استقلال فتحی نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟