Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در دهمین قسمت از شب موسیقی از مجموعه «شب های هنر»، یکشنبه شب ۱۸ آذر رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده موزیسین می شود و با آنها درباره مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفتگو می پردازد.

در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبدالهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی خواننده و مدرس سوالات خود را درباره مدیریت موسیقی با علی ترابی مطرح می کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیو برنامه به آنها پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «ناشنیده ها» نیز علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می پردازد.

آیتم «چهل سالگی» با موضوع سالن های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه مدیریت موسیقی از پنج هزار سال قبل تا کنون از دیگر بخش های برنامه است.

شب موسیقی یکی از شب های برنامه «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، درباره مسایل موسیقی، یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد خبر 4479878 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما علی ترابی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، گفت : مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهر‌های سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تامین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعا راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تامین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیرا ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگرد‌ها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار