Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: از زمان آغاز دور سفرهای بن سلمان، که با امارات شروع شد، وی هنوز به کشور خود بازنگشته است. مساله عجیب آن است که رسانه های رسمی سعودی هم هیچ خبری مبنی بر فعالیتهای ولی عهد سعودی در خارج یا داخل این کشور، منتشر نمی کنند؛ همین امر باعث تردید بیشتری در مورد مکان فعلی حضور بن سلمان می شود.عربی پست نوشت: از سه روز پیش و دقیقا پس از آنکه ولی عهد سعودی، محمد بن سلمان الجزایر را در تاریخ 4 دسامبر ترک کرد، هیچ کس نمی داند هواپیمای او پس از به تاخیر افتادن دیدارش با پادشاه اردن، کجا فرود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود بن سلمان پس از الجزایر، به اردن سفر کند، در حالی که در سفر به الجزایر نیز نتوانست با بوتفلیقه دیدار کند و علت این مساله، مبتلا شدن رئیس جمهور این کشور به انفولانزا اعلام شد!
به گزارش «انتخاب»؛ در ادامه این مطلب آمده است: هواپیمای ولی عهد سعودی کجا فرود آمد؟ آخرین بار، بن سلمان در الجزایر دیده شده و اینکه بعد از الجزایر به کجا رفته است، مشخص نیست. آیا شاهزاده سعودی به صورت پنهانی به عربستان بازگشته است؟ یا اینکه هنوز خارج از کشورش به سر می برد و در حال انجام دیدارهای سرّی با دیگر دولتهاست؛ تا به این شکل از خشم افکار عمومی از این سفرها، در امان بماند؟
یک منبع ویژه در گفتگو با عربی پست تصریح کرد: از زمان آغاز دور سفرهای بن سلمان، که با امارات شروع شد، وی هنوز به کشور خود بازنگشته است. مساله عجیب آن است که رسانه های رسمی سعودی هم هیچ خبری مبنی بر فعالیتهای ولی عهد سعودی در خارج یا داخل این کشور، منتشر نمی کنند؛ همین امر باعث تردید بیشتری در مورد مکان فعلی حضور بن سلمان می شود.
آخرین خبری که خبرگزاری رسمی سعودی «واس» در مورد محمد بن سلمان منتشر کرد، مربوط به ترک الجزایر بود، بی آنکه مقصد بعدی وی مشخص باشد.
آنچه بیش از هر چیز باعث ایجاد سوال در مورد مکان ولی عهد سعودی شده است، حالت آماده باش کاملی است که ریاض در روزهای اخیر، به دلیل قتل خاشقجی در آن به سر می برد.
در سایه اتهاماتی که در مورد دست داشتن بن سلمان در قتل خاشقجی و صحبتهای مکرری که در مورد تحرکات داخل خاندان سعودی برای دور کردن بن سلمان از ولی عهدی مطرح می شود، شاهزاده از بیم تحرکاتی که ممکن است علیه او ترتیب داده شود، باید به سرعت به کشورش بازمیگشت؛ بویژه پس از انتشار اخباری سرّی از کاخ پادشاهی در مورد اینکه ولی عهد سعودی پیش از خروج از عربستان، خواستار آماده باش صدها سرباز و محافظ در ریاض شد؛ چرا که بیم آن داشت دشمنانش در خاندان سعودی، در نبود او، قصد کودتا داشته باشند؛ اما به گزارش همین منبع، شاهزاده سعودی هنوز به عربستان بازنگشته است. برچسب ها: محمد بن سلمان ، عربی پست ، ولیعهد سعودی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربی پست ولیعهد سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی کجاست؟

 حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال ۲۰۲۳ را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کار‌های درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان ۹ مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد