Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:25:58 GMT

بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۱۰۶

بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد، گفت: مسؤولان نیروهای مسلح وظیفه دارند که موانع را از سر راه نخبگان بردارند.

به گزارش مشرق، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح یکشنبه در نشست مدیران دانش و پژوهش نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیام این جلسه انسجام نیروهای مسلح و ملت ایران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب انسجام و وحدت جامعه ما شد؛ چون مدیریت جهادی و خودباوری موجب پیشرفت می‌شود و در واقع اصل انقلاب اسلامی، خودباوری و استقلال‌طلبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: خودباوری دینی در دفاع مقدس موجب شد که ملت ایران بعد از قرن‌ها از یک جنگ، سربلند بیرون بیاید و این باعث شد که ملت ما بتوانند تا قرن‌ها به این خودباوری و ایستادگی افتخار کنند؛ بنابراین چنانچه در عرصه‌های مختلف، این خودباوری وجود داشته باشد، قطعا موفق خواهیم بود.

بیشتر بخوانیم:

دیدار فرمانده نهاجا و سردار غیب پرور

سردار غیب پرور تصریح کرد: اگر دانشمندان و نخبگان ما جوهره خودباوری را حفظ کنند، هیچ‌کس بر ما پیروز نمی‌شود؛ در واقع ما به عنوان مسؤولان نیروهای مسلح وظیفه برطرف کردن موانع از سر راه نخبگان را داریم و باید نگذاریم که فعالان این عرصه دچار کسالت شوند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد، افزود: در بسیج با یک اقیانوس از فکر و دانش و انسان‌های مومن و انقلابی و دانشمند مواجه هستیم و اگر قادر به حمایت از این افراد نباشیم، دچار خسران بزرگی شده‌ایم؛ به همین خاطر از مسؤولان سازمان بسیج علمی می‌خواهم که موضوع حمایت از نخبگان را به عنوان مهم‌ترین وظیفه مورد توجه قرار دهند.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سازمان بسیج سردار غیب پرور نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند