Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:00:11 GMT

برخی ادارات، دچار روزمرگی و بی‌تحرکی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۴۱۶

برخی ادارات، دچار روزمرگی و بی‌تحرکی شده‌اند

یزد- ایرنا- معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه فرصت‌سوزی، آفت مدیریت است گفت: برخی ادارات، دچار روزمرگی و بی‌تحرکی شده‌اند .

به گزارش ایرنا علیرضا جدیدی اردکانی روز یکشنبه در نشست با مدیران و رؤسای ادارات شهرستان افزود: تحرک و چابکی بیش‌تری از مدیران برخی ادارات مورد انتظار است.
وی اضافه کرد: مدیریت شهرستان در تعامل و همکاری با مدیرانی که در امور محوله کوتاهی کنند تجدیدنظر خواهد کرد، چراکه تبعات آن به مردم می‌رسد و کوتاهی‌ها در کارنامه مجموعه مدیریتی ارشد شهرستان لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدی اردکانی تصریح کرد: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تلاش مدیران باید بر رفع مشکلات مردمی و پرهیز از کم‌کاری‌های احتمالی استوار باشد و در این راستا ضمن جلب رضایت هرچه بیش‌تر مردم، برخی از اداراتِ دچار روزمرگی و بی‌تحرکی را از این وضعیت خارج خواهیم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه فضای حقیقی و مجازی شهرستان به‌ صورت دائم توسط مجموعه مدیریتی شهرستان رصد می‌شود، افزود: بسیاری از توقعات مردمی که در رسانه‌ها منعکس می‌شود به‌جاست و مدیران باید فعالیت بیش‌تری از خود نشان دهند.
معاون فرماندار اردکان به مباحث اخیر درفضای مجازی شهرستان اشاره کرد و گفت: پی‌گیری‌های فرمانداری اردکان از وزارتخانه‌های مختلف، لزوم تلاش و فعالیت جدی‌تر مدیران ادارات در موضوعات مختلف را تأیید کرده است.
جدیدی اردکانی بیان داشت: تأمین دستگاه ماموگرافی، MRI و نیروی متخصص بخش رادیولوژی در سفرهای ماه‌های گذشته به پایتخت و دیدار با مسئولان ارشد وزارتی انجام شده و به‌زودی مشکلات این حوزه مرتفع می‌شود.
وی ، وضعیت حمل‌ونقل عمومی و درخواست‌های مردمی برای نوسازی و بهسازی ناوگان را از دیگر مسائلی دانست که به‌ دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب و پی‌گیری جدی‌تر از سوی مدیریت حمل‌ونقل شهری، معطل مانده و فرصت استفاده تسهیلات نیز از دست رفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان بیان داشت: به عنوان نمونه در دیدار با رئیس گروه ایران ‌خودرودیزل، مشخص شد که مبلغ اندک اولیه برای تحویل خودروهای جدید تأمین نشده، درصورتی‌که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرستان، امکان رفع این مشکل برای بهره‌مندی شهروندان وجود داشته است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی معاون سومدیریت شهرستان اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد