Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@23:50:32 GMT

نتانیاهو: در صورت لزوم، به غزه حمله می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۹۸۸

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر اهالی غزه را به اقدام نظامی تهدید کرد، اما گفت تل‌آویو با توجه به مسائلی که در جبهه شمالی خود دارد، فعلا به درگیری در غزه علاقه‌ای ندارد.

به نوشته خبرنگار کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو که در جمع نمایندگان حزب «لیکود» صحبت می‌کرد، گفت: «می‌خواهیم ایران را از سوریه خارج کنیم و با موشک‌های دقیق و تونل‌های لبنان و حزب‌الله مقابله کنیم، به همین جهت علاقه‌ای نداریم که [درگیری در] جبهه فلسطینی اکنون تکرار شود، اما اگر گزینه دیگری نداشته باشیم، در وضعیتی هستیم که می‌توانیم در صورت لزوم در یک عملیات نظامی اقدامات بسیار بیشتری [در مقایسه با گذشته] انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «کابینه یک گزارش در مورد تدارکات صورت‌گرفته برای یک عملیات نظامی احتمالی در غزه، دریافت کرده است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که درگیر یک پرونده حقوقی است و جایگاه خود را متزلزل می‌بیند، در هفته‌های اخیر چند بار از احتمال اقدام نظامی در غزه یا لبنان صحبت کرده است. او از هفته پیش هم نمایش تازه‌ای را با عنوان عملیات سپر شمال با هدف «یافتن تونل‌های حزب‌الله» که به ادعای وی از جنوب لبنان تا درون فلسطین اشغالی حفر شده‌اند، آغاز کرده است.

نتانیاهو امروز گفت قصد دارد در مورد حزب‌الله و عملیات سپر شمال با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند. او دیشب هم تلفنی با پوتین گفت‌وگو کرده بود.

به گفته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در حال رایزنی‌های سیاسی است تا کشورهای مختلف را به اعمال تحریم علیه حزب‌الله لبنان وادارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096521

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد