Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت: توسعه همه جانبه استان به دور از نگاه هاي سياسي بايد مورد توجه همه اقشار مردم، جريانات سياسي و ارگان هاي دولتي و غيردولتي قرار گيرد.

به گزارش روز يکشنبه پايگاه خبري پليس، محمد صادق معتمديان در ديدار فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي با وي در محل استانداري گفت: با برنامه ريزي هاي کوتاه مدت و ميان مدت به دنبال توسعه استان در همه سطوح هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ياد و خاطره 158 شهيد نيروي انتظامي در استان خراسان جنوبي را گرامي داشت و افزود: تلاش پليس در استان خراسان جنوبي قابل تقدير بوده و عليرغم وجود شاخصه هاي ناامني در استان، خراسان جنوبي به يکي از امن ترين استان هاي کشور تبديل شده است.
رئيس شوراي تامين استان از خراسان جنوبي به عنوان عسلويه معدني کشور ياد کرد و گفت: علاوه بر معادن غني در استان، محصولات استراتژيک کشاورزي مي تواند نقش عمده اي در رونق اقتصادي و توليد ثروت در استان ايفا کند.
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي نيز در اين ديدار گزارشي از وضعيت امنيت استان ارايه کرد و گفت: خشکسالي هاي 20 ساله اخير در خراسان جنوبي بر وضعيت اقتصادي و اجتماعي استان تأثير گذاشته است که بايستي در اين خصوص برنامه هاي کوتاه و ميان مدت انديشيده شود.
سردار مجيد شجاع وضعيت نابسامان پروازهاي فرودگاه استان و زيرساخت نامناسب تردد جاده اي را از ديگر مواردي برشمرد که بر حوزه اقتصاد و امنيت استان تأثير گذاشته است.
وي به ظرفيت هاي اقتصادي استان اشاره کرد و افزود: استان خراسان جنوبي با وجود معادن غني مواد معدني هنوز به صورت خام فروشي محصولات خود را صادر مي کند که با برنامه ريزي صحيح و جذب سرمايه گذار مي توان توليد ثروت را در استان افزايش و به تبع آن بسياري از معضلات اجتماعي ناشي از مشکلات اقتصادي را کاهش داد.
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي اظهار داشت: در ديدار برخي مسئولان استان با مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بارها ايشان از مردم استان به عنوان مردمي متدين و با فرهنگ غني ياد کرده اند و محروميت استان را مورد خطاب قرار داده اند که بايستي با اقدامات جهادي مرتفع شود.
وي با اشاره به آمار کشفيات موادمخدر در خراسان جنوبي گفت: اقدامات مقابله اي با حاملان و توزيع کنندگان موادمخدر به صورت جدي دنبال مي شود و شهادت چهار جوان مخلص و انقلابي در لباس پليس طي 2 سال گذشته در خراسان جنوبي نشان از عزم جدي براي مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي دارد.
سردار شجاع، استان خراسان جنوبي را از لحاظ فراواني سرقت در رتبه 33 کشوري عنوان کرد و گفت: از ابتداي امسال 82 درصد سرقت هاي استان سرقت هاي خرد و 18 درصد سرقت هاي مهم بوده است و سرقت هاي خشن يا مسلحانه در استان نداشته ايم.
وي با بيان اينکه در حوزه جرايم سايبري اکثر مجرمان غيربومي هستند تصريح کرد: پرونده هاي تشکيل شده با اين موضوع در مدت سه ماه گذشته رشد 100 درصدي داشته البته 96 درصد اين پرونده ها نيز با تلاش پليس فتا منجر به کشف شده است.
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي با اشاره به نقاط حادثه خيز در جاده ها افزود: برخي از اين نقاط حادثه خيز مانند محور سربيشه به بازارچه مرزي ماهيرود نياز به اقدام فوري براي رفع دارد که اگر تعداد تردد در اين مسير افزايش يابد حوادثي تلخ و دردناک رقم خواهد خورد.
9893*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد