Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:29:21 GMT

نویدکیا: پرسپولیس نمایش بهتری نسبت به سپاهان داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۷۶۲

نویدکیا: پرسپولیس نمایش بهتری نسبت به سپاهان داشت

کاپیتان سابق تیم سپاهان اعلام کرد که پرسپولیس نسبت به سپاهان نمایش بهتری داشته و فوتبال بهتری نسبت به میزبان ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه" محرم نویدکیا کاپیتان و ستاره سابق سپاهان در خصوص دیدار تیمش با پرسپولیس تهران گفت:  


در مورد گل پرسپولیس نمی‌توانم چیزی بگویم، اما اگر منطقی باشم،‌ پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرد و دوست داشتم سپاهان بهتر از این بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت فوتبال است و شاید مسئله‌ای بوده که سپاهان ترجیح داد اینطور بازی کند. پرسپولیس در این بازی بهتر از سپاهان بازی کرد.


نویدکیا در رابطه با مدعیان قهرمانی گفت:


نباید پدیده را دست کم گرفت. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر مشکلی برای آنها پیش نیاید می‌توانند مدعی باشند. پدیده در این  شرایط خیلی خوب موقعیت‌سازی‌ در مسابقات خود انجام می‌دهند،‌ به غیر از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند و فقط این تیم‌ها می‌توانند قهرمان لیگ شوند.


وی در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت:


در این مورد باید کارشناسان نظر بدهند، توپ در آن صحنه به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد، اما قبل از آن یک خطا انجام شده بود.


محرم نویدکیا پس از تساوی یک - یک تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در مراسم تجلیل از سید جلال حسینی در ابتدای مسابقه حضور نداشته است گفت:


چند روز پیش آقای قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت برنامه‌ای برای سید جلال تدارک دیدند و من هم به همین دلیل قبول کردم که به ورزشگاه بیایم. درست است جلال حسینی بازیکن پرسپولیس است،‌ اما بازیکنی که 115 بازی ملی دارد قابل احترام است و باید بیش از این برای این بازیکن مراسم برگزار کنند، به خصوص باشگاه این بازیکن. من برای قرعه‌کشی جام حذفی در قسمت دیگری از ورزشگاه بودم و بعد تا پایین بیایم به مراسم نرسیدم.


اسطوره سپاهان در خصوص عدم حضورش در باشگاه سپاهان گفت:


سال قبل کرانچار پیشنهاد کرد و امسال قلعه‌نویی،‌ اما اتفاقاتی که در چند سال گذشته بین من و مسئولان سپاهان افتاد به صلاح هر دو طرف است که هم زندگی خودم را داشته باشم و هم باشگاه به کار خودش برسد. شاگرد قلعه‌نویی بودم و حتی زمانی که در تیم ملی بود من را دعوت می‌کرد. باید به او خسته نباشید بگویم که واقعا تیم خیلی خوبی ساخته است. همچنین به آقای سبحانی، من یک روز از او انتقاد کردم اما باید واقعا از او تشکر کنم. با اینکه الان مدیر کارخانه نیستند اما او به شخصه با قلعه‌نویی صحبت کرد و این مربی را به این تیم آورد. الان سپاهان هر جایگاهی دارد و در انتهای فصل هم به هر جایگاهی که برسد باید مدیون این دو نفر باشد.

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد