Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دادگر در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: رشد و توسعه در تمامی بخش‌ها مستلزم توجه ویژه به بخش آموزش است. البته آموزش‌های هدفمند که بر اساس نیازسنجی دقیق و به صورت کاربردی ارائه و صورت می‌پذیرد.

او افزود: رصد فعالیت آموزش‌دیدگان در حوزه‌های مختلف فوتبال یکی از اهداف کمیته آموزش در فصل جدید فعالیت هیئت فوتبال استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و به روزرسانی اطلاعات و افزایش آگاهی آموزش دیدگان در دوره‌های قبل، از دیگر اهداف کمیته آموزش است.

دادگر با بیان اینکه آموزش مدیریت فوتبال را در دستور کار داریم، تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که در سال‌های اخیر مغفول مانده و با کم توجهی روبه‌رو بوده برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران، سرپرستان و  افراد مرتبط با مدیریت ورزشی به صورت اعم و مدیریت فوتبال به صورت اخص بوده است.

او ادامه داد: فعالیت در این بخش مانند سایر بخش‌های ورزش فوتبال در سایه کار گروهی و توجه به کار تیمی کارایی و اثربخشی لازم را خواهد داشت. امید است با استعانت از یگانه دادار جهان‌آفرین و همدلی، همفکری و همراهی اعضای خانواده بزرگ فوتبال بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

دادگر با تاکید بر بالا بردن سطح فوتبال در شهرستان‌ها از طریق آموزش بیان کرد: کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان در نظر دارد به منظور تقویت بنیه آموزشی در سطح استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی که جزء وظایف ذاتی این کمیته است، در سطح شهرستان‌ها نماید.

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان اضافه کرد: رویکرد هیئت فوتبال در فصل جدید فعالیت، توسعه و تقویت آموزش در بخش‌های مربیان، داوران، پزشکی، ورزشی و مدیران می‌باشد.

دادگر به توجه کمیته آموزش به بخش بانوان اشاره و عنوان کرد: از آغاز فعالیت دوره جدید هیات چهار دوره آموزشی برای بانوان در شهربابک، کرمان و سیرجان برگزار کرده ایم .

او اضافه کرد: یک کارگاه آموزشی کاربردی هم با تدریس فریبرز محمودزاده در خصوص آخرین تغییرات قوانین لیگ آزادگان، دسته دو و دسته سه برگزار کردیم.

دادگر با تاکید بر به روز بودن در آموزش گفت: در راستای بهره‌گیری از نقطه‌نظرات و آخرین تغییر و تحولات در بخش آموزش پیگیری‌هایی به عمل آمد که منجر به برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس و دبیر محترم کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با روسا و نواب رئیس هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان گردید .

دادگر در پایان با بیان این که کمیته آموزش در نظر دارد اولین استان در سطح کشور باشد که آموزش مدیریت فوتبال را سرلوحه کار خود قرار داده ، اظهار داشت: صمیمانه و صادقانه از تمامی پیشکسوتان، مدیران اجرایی باشگاه‌ها و سایر صاحب‌نظران در این حوزه تقاضامندم که اینجانب را از پیشنهادات، رهنمودها و تجربیات مفید و موثرشان بهره‌مند سازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران خانواده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند