Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت:سرعت بروزرسانی علمی اساتید دانشگاهی با توجه به نیاز‌های جامعه افزایش یابد تا در انطباق باسیستم‌های نوین آموزشی موفق عمل شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام امین‌الله دادگر عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تصریح کرد: اساتید فعال در دانشگاه‌های فرهنگیان با توجه به نقش مهمی که در تربیت معلمان دارند، نباید تنها به بحث آموزش بسنده کنند و از پرداخت به مسائل تربیتی که در حوزه «پرورش» خلاصه شده است بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را به عنوان مرکز ثقل آموزش و پرورش نامیده و این موضوع اهمیت توجه مضاعف به توان‌افزایی علمی و کیفی این دانشگاه را یادآور می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مراکز راهبردی و استراتژیک در کشور محسوب می‌شود و باید در تربیت دانشجومعلمان نهایت دقت عمل انجام شود.

دادگر با بیان اینکه دانشگاه به عنوان محلی برای تحرک علمی دانشجویان محسوب می‌شود، افزود: چنین محیط‌هایی زیرساخت‌های لازم را برای پویایی جامعه از لحاظ بصیرتی، فرهنگی و فکری فراهم می‌کنند.

وی به انجام پیگیری‌های لازم برای الحاق بودجه دانشگاه فرهنگیان به بودجه آموزش عالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور توجه مضاعف به منابع علمی و کتابخانه‌های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، پنج درصد منابع مالی باید به حوزه پژوهش و کتابخانه تخصیص داده شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: با راه‌اندازی بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان مشارکت مناسب خیران را برای اعتلای آموزش و تربیت معلمان شاهد هستیم و امیدواریم چنین رویکرد حمایت‌آمیزی تداوم داشته باشد.

دادگر بر ضرورت برخورداری دانشجویان از روحیه مطالبه‌گری تاکید کرد و ادامه داد: دانشجویان با عدالت‌خواهی و حفظ روحیه استکبارستیزی خود در ساختن ایرانی آباد و عزتمند سهیم خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نهاد رهبری در دانشگاه دانشگاه فرهنگیان دانشجو اساتید دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت