Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده شامگاه روز یکشنبه در نشست با روسای اتحادیه ها و اصناف استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: اصناف چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از پشتوانه های اصلی نظام به شمار می روند.

وی ضمن بیان اینکه ارزش و اهمیت اصناف و کسبه در دین مبین اسلام بالا است، افزود: ۵۰هزار کسبه در استان و ۳۰ هزار واحد صنفی در شهر اراک فعالیت دارند که می تواند به اقتصاد استان رونق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با توجه به اهمیت این قشر تاثیرگذار در اقتصاد کشور نباید نسبت به رفع مشکلات آنان بی تفاوت بود.

آقازاده ادامه داد: اصناف در شرایط سخت اقتصادی به خصوص در سال جاری با توجه به نوسان قیمت ها، گرانی ها و... که هم بر مردم و هم بر اصناف و کسبه فشار آمده، به خوبی تاکنون این شرایط را مدیریت کرده اند و امیدوارم به زودی این شرایط سخت سپری شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: موضوع ها و مسائلی که در این جلسه توسط رئیس اتاق اصناف و برخی از روسای اتحادیه های صنفی مطرح شد، به اعتقاد من هیچکدام لاینحل نیست.

وی تصریح کرد: در ارتباط با رسیدگی به رفع مشکلات اصناف در استان بایستی تقسیم کار کرد، از جمله در اداره کل اقتصاد و دارایی، در حوزه اداره کل شهری در حوزه معاونت عمرانی و حوزه امور اقتصادی برنامه ریزهای مناسب انجام شود. همچنین سازمان صنعت، معادن و تجارت هم در این زمینه باید بیش از آن چه که تا امروز ورود کرده، فعال باشد.

آقازاده بیان داشت: موضوعات مربوط به اصناف به دلیل قیل و قال صنعتی که در استان وجود دارد مغفول واقع شده و باید به اصناف و رفع مشکلات آنان توجه بیشتری صورت بگیرد و برای اینکار کمیته‌ هایی در نظر گرفته شود و در نهایت موارد مطرح شده پس از جمع‌بندی وارد شورای گفت و گو شود تا به نتیجه برسد و بتوانیم برای اصناف تصمیمات قابل قبولی در جهت رفع مشکلاتشان داشته باشیم.

کد خبر 4480581

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا