Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، 19 آذرماه در این نشست برنامه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم را یکی از برنامه خوب و اثرگذار حوزه پرورشی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: تمرکز برنامه‌های هفته قرآن سال جاری بر حفظ جزء سی باید در اولویت برنامه های هفته قران و عترت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است که اقدامات تبلیغی و توجیهی انجام و به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی با مضوعات دینی و قرانی در مدارس برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تآکید بر ضرورت توسعه برنامه‌های اقامه نماز در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس، به فضیلت نماز جماعت و اول وقت پرداخت و اعلام کرد: برگزاری نماز جماعت در مدارس در راستای تعمیق تربیت دینی دانش‌آموزان مؤثر است.
وی با اشاره به تاثیر خانواده ها و تلاش معلمان در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان بیان کرد: باید ساز و کار های عملی و زمینه مناسب برای اجرای برنامه های نماز و قرآن در مدارس فراهم شود .
قربانی برگزاری جشن ستارگان مروجین نماز و قرآن را در سطح استان اقدامی نو و خلاقه ذکر کرد و با اشاره به تاثیر تشویقی و ترغیبی این برنامه گفت: با برگزاری این جشن باید از مدیران و معلمان مدارس ، دانش آموزان برتر و ممتاز قرآنی و نماز و کلیه دست‌اندرکاران تجلیل شود.
وی همچنین خواستار عملیاتی شدن برنامه‌های حوزه قرآن، نماز و عترت و همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با ستاد اقامه نماز استان شد و با تاکید بر مستندسازی اقدامات یادآور شد: کلیه اقدامات باید بر اساس تفاهم‌نامه و زمان‌بندی صورت گرفته پیگیری شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان