Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: بهترین قایقرانان همدان عازم مسابقات قهرمانی کشور شدند و شانس تصاحب چندین مدال را دراین رشته داریم.

محمد ضروری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها که از عصر امروز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و می خواهیم حداکثر سهمیه را برای استان کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم همدان را ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل می دهند و 10 قایقران برتر این استان در مواد مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.
ضروری پیرامون وضعیت آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی گفت: حکیمی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و بخت اصلی قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: در تمامی مواد رقابتی شانس کسب عنوان را داریم و هدف ما رسیدن به سکوهای قهرمانی است.
رئیس هیات قایقرانی همدان یادآور شد: این استان در سال های اخیر موفقیت های پرشماری را در رشته قایقرانی کسب کرده و هدف ما کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 است.
ضروری افزود: از همین رو باید ابتدا در مسابقات انتخابی تیم ملی سهمیه کسب کنیم و سپس آماده مسابقات مهم بین المللی برای رسیدن به المپیک توکیو باشیم.
رئیس هیات قایقرانی همدان بیان کرد: یاسین قمری، یلدا نوری، سوگند گمار، پارمیس منوچهری، پارمیس جاودان، آنوشا رئوفی، شکیبا عبدالرحمانی و آرزو حکیمی ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: همچنین مهرناز بهزادفر مربی جوانان و نرگس خدابنده لو مربی تیم بزرگسالان همدان در این دوره از رقابت ها هستند ضمن اینکه لیلا صفری سرپرستی تیم را برعهده دارد.
مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان از امروز دوشنبه به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.
این رقابت ها با حضور 16 استان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در 12 ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت 500 و 200 متر به مدت سه روز برگزار می شود.
رقابت های تک نفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قايقراني قهرماني كشور همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر